یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
12

حوزه/ استاندار ایلام گفت: یادمان ها و موزه‌های دفاع مقدس، گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، ابراز داشت: آزادسازی خرمشهر غیر از امداد الهی، هیچ تکنولوژی و نقشه‌ای موجب فتح خرمشهر نمی‌شد. در حماسه فتح خرمشهر، هوای نفس و منیت افراد لگدمال شد و همگان برکت و عنایت خداوند متعال را مشاهده نمودند.

وی افزود: یادمان ها و موزه‌های دفاع مقدس، گنجینه‌های ارزشمند جمهوری اسلامی برای نسل حاضر هستند تا نسل حاضر به عنوان یک سند به گذشته خود افتخار کنند.

بهرام‌نیا ادامه داد: شهدا گنجینه‌ای پایدار و ماندگار برای همه دوران‌ها هستند، باید نسبت به شهدا ادای دین کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای گمنام گنجینه‌ای پایدار، ماندگار و جاودانه برای همه دوران‌ها هستند و بر این اساس، باید توجه ویژه‌ای به این موضوع در راستای نهادینه کردن این فرهنگ در بین جوانان و نوجوانان صورت گیرد.

استاندار ایلام با بیان این‌که ۶۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دولت سیزدهم در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکمیل یادمان‌های دفاع مقدس و گلزار شهدا در استان ایلام اختصاص یافته است، گفت: از این میزان ۴۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته و هزینه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha