شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

محقق آمریکایی با اذعان به دروغ بودن تبلیغات غرب علیه ایران، گفت: ایران امن ترین کشور جهان است و تبلیغات آمریکا و اروپا علیه این کشور دروغ محض است.

پروفسور دیوید کوک در حاشیه بازدید از کتابخانه آیت‌الله العظمی مرعشی(ره) در قم، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌نیوز با اشاره به مسئله اسلام هراسی در کشورهای اروپایی و غرب، اظهارداشت: با توجه به این که اهداف جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌‌های استعماری غرب هماهنگ نیست، لذا تبلیغات منفی علیه ایران بسیار زیاد است، ولی همگان به حیله‌های آمریکا پی برده و می‌دانند که این تبلیغات دروغ است.

وی افزود :حقیقت این مطلب وقتی نمایان تر می‌شود که مردمان اروپایی و غربی به ایران سفر می‌کنند و می‌بینند که این تبلیغات دروغ محض می‌باشد.

*ایران؛ امن ترین کشور دنیا

 عضو دپارتمان اسلامی دانشگاه هیستون تگزاس بابیان این مطلب که ایران امن ترین کشور جهان است ومردمان آن بسیار مهمان نوازند، گفت: این مطلب را بارها می‌توانی از کسانی که پس از سفر به ایران به کشور خود بازگشته اند بشنوی ومن نیز پس از بازگشت به دیار خود این مطلب را با اساتید دانشگاه و دوستانم در میان خواهم گذاشت.

وی به اهداف سفر خود به ایران اشاره کرد و ابرازداشت: بنده به عنوان یک اسلام شناس علاقه زیادی به ایران داشتم که به خاطر این علاقه و به دعوت جامعة المصطفی العالمیه در فرصتی که پیش آمد به ایران سفر و از شهرهای مختلف آن بازدید کردم .

این محقق آمریکایی در خصوص بازدید خود از کتابخانه حضرت آیت الله مرعشی نجفی (ره)  گفت: از کتابخانه‌های بسیاری در جهان اسلام و کشورهایی چون مصر و ترکیه بازدید کرده‌‌ام و جهت تکمیل تحقیقاتم از این کتابخانه نیز بازدید کردم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کتابخانه زیباترین و غنی‌ترین کتابخانه جهان اسلام است که تاکنون از آن بازدید کرده ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha