پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
رادیو تئاتر

حوزه/ مسئول گروه جهادی رسانه‌ای جهادگر شهید رسول عالم‌باقری گفت: اجرای نمایش‌های رادیویی خاطرات گروه‌های جهادی کار اصلی و متفاوت این گروه جهادی برای ترویج گفتمان جهادی بین مردم است که در رویداد جشنواره ملی جهادگران نیز ۴ رادیو تئاتر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، رضا داداشی صبح امروز در گفت‌وگویی خبری اعلام کرد: فعالیت گروه جهادی رسانه‌ای جهادگر شهید رسول عالم‌باقری از اسفندماه ۱۴۰۲ شروع شد و در مرحله نخست، پس از شناسایی تمام گروه‌های جهادی استان قزوین، با مسئولان محترم گروه‌های برتر مصاحبه کردیم و پس از پیاده‌سازی متن، آن‌ها را به رادیو نمایش تبدیل کردیم.

مسئول گروه جهادی رسانه‌ای جهادگر شهید رسول عالم‌باقری این نمایش‌های رادیویی را کاری متفاوت در عرصه‌ ترویج گفتمان جهادی دانست و گفت: بحمدالله تولیدی‌های این گروه، به صورت گسترده در فضای مجازی بازنشر داده شده و مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفته است.

داداشی به معرفی جهادگر شهید رسول عالم‌باقری پرداخت و اظهار کرد: این بزرگوار، متولّد و ساکن استان قزوین و اولین جهادگر شهید قرارگاه آبادانی و پیشرفت کشور بود که متأسفانه در ماجرای بازسازی مناطق محروم روستاهای الموت، خودروی وی دچار سانحه شد و به خیل یاران شهیدش پیوست‌.

وی همچنین از عوامل و دست‌اندرکاران تولید این نمایش‌های رادیویی تشکر کرد و گفت: حسن نوری (صدابردار)، علی جباری‌فر (گوینده)، محمد رضا قبادی (افکتور و از پیشکسوتان رادیو نمایش)، عمار رسولی، سحر نجفی، علی محمدبیگی، محسن گیلک‌زاده (بازیگران) و فرزانه عابدینی‌فر (تهیه‌کننده و دستیار کار نمایش‌های رادیویی)، افرادی بودند که متعهّدانه و به صورت جهادی، نقش محوری در این تولیدات رادیویی داشتند.

مسئول گروه جهادی رسانه‌ای جهادگر شهید رسول عالم‌باقری افزود: در رویداد جشنواره ملی جهادگران ، مسئولیت رادیو نمایشگاه، به عهده این گروه جهادی گذاشته شده و چهار رادیو تئاتر را برای مخاطبین عزیزی که در این جشنواره حضور دارند، اجرا می‌کنیم که یکی از آن‌ها، زندگی‌نامه شهید بزرگوار، رسول عالم‌باقری است که ان‌شاء‌الله در مراسم اختتامیه اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha