جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 447794
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
کتاب حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ کتاب «حمایت از کالای ایرانی» به قلم حجت الاسلام والمسلمین حجت الله سروری نویسنده و پژوهشگر حوزوی رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» کتاب حمایت از کالایی ایرانی، به قلم حجت الاسلام  والمسلمین حجت الله سروری، در اواسط اردیبهشت رونمایی می شود.

این نویسنده در شناسنامه فعالیت های نویسندگی خود علاوه برآثار کتب تربیتی، تاریخی، اجتماعی و اخلاقی در تبیین شعار سال در سال های گذشته از سوی مقام معظم رهبری ، کتاب های اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی، دولت و ملت همدلی و همزبانی، اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل  واقتصاد مقاومتی تولید اشغال؛ آتش به اختیار فرهنگی داشته و ... را به رشته تحریر در آورده است.

 کتاب حمایت از کالای ایرانی»، راهکارها و الزامات حمایت از کالای داخلی و تولید ملی  پرداخته است؛ کتاب حمایت از کالای ایرانی  در سه فصل براساس فصل اول، اهمیت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، فصل دوم،الزمات و را هکارهای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و فصل سوم، حمایت از تولید ملی و کالای داخلی از دیدگاه قرآن و اهل بیت علیهم السلام  تنظیم شده است.

نویسنده کتاب حمایت از کالای ایرانی در بخش از این کتاب آورده است: نام‌گذاري امسال مقام معظم رهبری حفظه الله، از دوجهت بسیار هوشمندانه، خردمندانه و حکیمانه است ، اول از اين جهت، كه پیشرفت و توسعه اقتصادي نیازاساسی كشور ماست، و لو این روند يك دهه هم طول بکشد و همچنین حمايت از کالا و توليد داخلی می تواند كشور را در جهت توسعه و رفاه نسبی به پيش ببرد  و این مهم محقق نمی شود؛ مگر با عرق ملی و تعصب قابل توجه مردم و دولت نسبت به مصرف کالاهای داخلی دوم اين كه در تشديد تحريم ‌هاي ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش، حمايت از کالای داخلی و توليد ملي مي‌‌تواند خودکفایی و اشتغال ایجاد کند و كشور را از شرايط تحريم عبور دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قادری IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    0 0
    سلام .چجوری میتونم کتاب رو سفارش بدم؟