جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه آموزشی کنشگری در فضای مجازی در اهواز

حوزه/ رحیم زاده، با اشاره به نقش برجسته بانوان رسانه‌ای در نشان دادن جایگاه اجتماعی زنان، گفت: حضور زنان در دفاع مقدس منحصر به پشت جبهه نبود و زنان در این عرصه خدمات زیادی داشته‌اند همان‌طوری که در جریان انقلاب نیز مؤثر بودند؛ هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد نقش زنان نیز بارزتر می‌شود.

احمد رحیم زاده، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد راهیان نور کشور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه راهیان نور سریع‌ترین راه انتقال معارف انقلاب اسلامی به نسل‌های بعد است، اظهارکرد: نقش خبرنگاران زن در این عرصه می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد.

رحیم زاده افزود: حضور زنان در دفاع مقدس منحصر به پشت جبهه نبود و زنان در این عرصه خدمات زیادی داشته‌اند همان‌طوری که در جریان انقلاب نیز مؤثر بودند؛ هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد نقش زنان نیز بارزتر می‌شود.

وی بیان داشت: همسران، مادران و خواهران شهید نقش بسزایی در حمایت از رزمندگان داشته‌اند؛ همان‌طوری که بعد از جنگ نیز همسران شهدا نقش مؤثری در ادامه راه آن‌ها دارند.

رحیم زاده اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 62% از زائرین راهیان نور، خواهران هستند و این مهم ظرفیتی برای کار رسانه‌ای خواهران خبرنگار محسوب می‌شود که فعالان فرهنگی نیز باید به این مسئله بیشتر توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری‌ها در برجسته‌سازی حضور زنان در عرصه‌های فرهنگی نقشی اساسی دارند، بیان داشت: باید برای زیرساخت‌های فرهنگی مسیر مشخص و برنامه داشته باشیم و کار را به‌طور احسن انجام دهیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد راهیان نور کشور، در ادامه با اشاره به فعالیت جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، بیان داشت: واحد خواهران خبرنگار مرکز جهاد رسانه‌ای شهید رهبر سومین سال فعالیت خود را پشت سرمی گذارد.

وی در پایان گفت: آنچه هدف اصلی اطلاع‌رسانی راهیان نور کشور است، ترویج و الگوسازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی و زندگی شهدا از طریق رسانه است که این امر با همت و تلاش خواهران خبرنگار مستقر در مرکز رسانه‌ای شهید رهبر محقق می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha