جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) ساري؛ جشنواره

حوزه/ در راستاي حمايت از توليدات ملي و كالاي داخلي، جشنواره ريحانه آسماني به مدت ده روز در مدرسه الزهرا(س) ساري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم طالب زاده، مدير مدرسه علميه الزهرا(سلام الله عليها) ساري در نشست با طلاب اين مدرسه، ضمن گراميداشت اعیاد ماه مبارک رجب بیان کرد: با توجه به این که  زن در تبيين الگوي ديني و ارائه سبک زندگي  اسلامي نقش بسزايي دارد؛ لذا طلاب به عنوان داعيه داران علم نبوي و وارثان پرچم زهرايي و انقلابي در جامعه ايراني از جايگاه ارزنده اي برخوردار هستند.

مدير مدرسه علميه الزهرا(سلام الله عليها) ساري ادامه داد: فراهم سازي بسترهاي لازم جهت حمايت از اقتصاد مقاومتي، توليدات ملي و کالا هاي داخلي امري لازم و ضروري در حوزه های علمیه است.

وي اضافه کرد: مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری در راستای حمایت از تولیدات داخلی، جشنواره ريحانه آسماني شامل غرفه هاي مشاوره و پاسخگويي به سؤالات، احسان و نيکو کاري، گياهان و گل هاي تزئيني، طب سنتي به همراه ويزيت با حضورکارشناس طب سنتي، فروش کتاب، محصولات حجاب، محصولات ارگانيک و ... را جهت فرهنگ سازي و حمايت از اقتصاد خانواده طلاب برگزار کرد .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری در پایان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت ده روز دایر بوده و امکانات لازم جهت بازدید کلیه بانوان، طلاب و به همراه خانواده هايشان از این نمایشگاه فراهم شده است.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha