جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیل شیراز

حوزه/ نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر با اشاره به سوءمدیریت و بی تدبیری ها در وقوع سیل امروز دروازه قرآن شیراز، گفت: همه آحاد مردم باران الهی را نعمت و رحمت می دانند، اما تا چه هنگام باید نعمت ها را از سر بی تدبیری تهدید تلقی کنیم.

کوروش کرمپور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به سوءمدیریت و بی تدبیری ها در وقوع سیل امروز دروازه قرآن شیراز، اظهار داشت: همه آحاد مردم باران الهی را نعمت و رحمت می دانند، اما تا چه هنگام باید نعمت ها را از سر بی تدبیری تهدید تلقی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تا چه هنگام به سادگی از بی تدبیری هایی که در گذشته صورت گرفته عبور کنیم، افزود: باید پاسخ افرادی که در این حادثه داغ دیده اند را چه کسانی بدهند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس تصریح کرد: از قوه قضاییه تقاضا داریم به این حادثه ورورد پیدا کند و اگر فردی یا مجموعه ای مقصر هستند، پاسخگو باشند.

کرمپور خاطرنشان کرد: پس از حادثه قطعا اقداماتی صورت گرفته، اما باید اقداماتی که از قبل انجام شده، مورد بررسی قرار گیرد، همچنین بنده نیز به عنوان نماینده مردم قطعا در مجلس شورای اسلامی از مسئولان مربوطه پاسخ خواهم خواست تا این نعمت الهی که از سوی برخی بی تدبیری ها تبدیل به تهدید شد را پاسخ دهند.

وی عنوان کرد: طبق گزارش های رسیده تعدادی از افراد در این حادثه جان خود را از دست داده اند اما هنوز تعداد دقیق آمار مشخص نیست.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس از تلاش های سپاه، نیروی انتظامی و دادستانی تشکر کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عدالت خواه IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    0 0
    مردم بمیرند به درک ، فقط گردی به لباس مسئولین ننشیند . انگار مردم باید جان بکنند تا مسئولین عیاشی کنند .