جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

گردهمایی مبلغین شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه عسلویه، به منظور بررسی دستاوردها و راهکارهای تقویت مباحث فرهنگی و تبلیغی، در سالن اجتماعات مهمانسرای شیری‌نو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مرکز خبر حوزه به منطقه عسلویه، حجت‌الاسلام محمد شاکریان در این گردهمایی، گفت: تعالی انسان، هدف اصلی  مبلغین  است و حضور آنان در شرکت‌های پتروشیمی، گرایش به مباحث اعتقادی و دینی را در بین پرسنل این شرکت‌ها به صورت  چشمگیری تقویت کرده است.

دبیر شورای فرهنگی شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه  خاطرنشان کرد: راهبردها و دستورالعمل‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه مناطق پتروشیمی، برای بهینه‌سازی و هماهنگی بیشتر امور تبلیغی، از سوی جمعی از کارشناسان حوزوی در دست تدوین می‌باشد.

وی، عملکرد مبلغین را موفقیت‌آمیز ارزیابی کرد و بیان داشت: طرحی جهت حضور ثابت مبلغین در شرکت‌ها تدوین شده است تا از این طریق سطح فرهنگی و دینی منطقه افزایش یابد.

حجت‌الاسلام شاکریان در ادامه اظهار داشت: ایجاد وحدت، خود باوری، انگیزه معنوی و تبیین  راه های بهتر زیستن از دیدگاه اسلام، از وظایف حوزویان است که باید از سوی مبلغین مورد توجه قرار گیرد.

این مدیر فرهنگی در ادامه، توجه به نیاز‌های فرهنگی خانواده‌ها را ضروری دانست و بیان داشت: برای ارتقاء سطح فرهنگی و دینی خانواده‌های پرسنل شرکت‌های پتروشیمی، در طول سال، نشست‌هایی با حضور کارشناسان حوزوی و غیرحوزوی برگزار می‌شود، که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، تاثیرات فراوانی را به همراه داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه عسلویه، نیازمند همکاری حوزه علمیه، به ویژه مجمع نمایندگان فضلا و طلاب استان‌های فارس و بوشهر، جهت استفاده از مبلغین بومی هستیم.

دبیر شورای فرهنگی شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه، همچنین خواستار ارائه طرح‌های کاربردی تبلیغی از سوی مبلغین، در راستای بهره‌وری مطلوب تر مباحث فرهنگی و دینی شد.

حجت‌الاسلام شاکریان در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، یادآور شد: در لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری، ضروری است که مبلغین به همراه مدیران و پرسنل شرکت‌ها، در راهپیمایی این روز مقدس حضور فعال داشته باشند.

در این گردهمایی، جمعی از مبلغین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای تقویت و اثر بخشی مباحث فرهنگی و تبلیغی در جامعه پرداختند.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha