سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
آیت‌الله نعیم‌آبادی

این سخن بسیار مضحک است که ما برای حل مشکلات خود دست به دامن کشوری شویم که خود مشکل آفرین بوده و منشا اصلی تمام گرفتاری ها است

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به تصویب قطع نامه اتحادیه اروپا علیه ایران ، اظهارداشت: این قطع نامه ها امر جدیدی نبوده و قبلا نیز این تهدید ها و قطع نامه ها وجود داشته است که هیچ کدام از آنها تا به حال بر روی مردم ایران تاثیرگذار نبوده است.

وی با اشاره به بندهایی از این قطع نامه، و دادن امتیازهایی به اروپایی‌ها، افزود: متاسفانه برخی در کشور تلویحاً ابراز می دارند برای فرار  از مشکلات اقتصادی کشور باید با دولت‌های غربی مخصوصا آمریکا ارتباط داشته باشیم که این سخن بسیار مضحک است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان اینکه، حل مشکلات اقتصادی از طریق ارتباط با آمریکا کوته‌فکرانه است،گفت:  این سخن بسیار مضحک است که ما برای حل مشکلات خود دست به دامن کشوری شویم که خود مشکل آفرین بوده و منشا اصلی تمام گرفتاری ها است .

وی در توصیه به افرادی که سنگ ارتباط با آمریکا را به سینه می زنند ، ابرازداشت: کسانی که مدعی این ایده هستند، بد نیست به حضور آمریکا در کشورهای آفریقا و آمریکای لاتین نگاهی بیندازند تا عاقبت این کشورها  را ببینند ، هرکجا آمریکا پا گذاشته به خود ی خود مشکلات بوجود آمده است .

امام جمعه بندرعباس، ادامه داد: از طرفی مگر آمریکا در دهه های قبل از انقلاب در ایران جولان نمی داد، آیا مشکلاتی از کشور ما را حل کرد یا تنها به چپاول سرمایه های کشور پرداخت.

وی در پایان، تنها راهکار خروج از مشکلات اقتصادی را  اعتماد و توکل به قدرت داخلی دانست و خاطرنشان ساخت: امروز تکیه بر داشته های داخلی از جمله نیروی انسانی  و منابع داخلی که همان تاکیدات رهبر انقلاب است ،بهترین راه خروج از مشکلات کشور می باشد و همگان باید به آن اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام18/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha