جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سبحانی

حضرت آيت الله سبحاني با تاكيد بر لزوم پرهيز از اهتمام به مدرك گرايي در دانشگاه ها،‌ تصريح كردند: دانشگاه ها توجه بيشتري به غناي فكري و علمي دانشجويان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاري حوزه،‌ این مرجع تقلید امشب در ديدار با رئيس دانشگاه پيام نور كشور با اشاره به اين كه انقلاب اسلامي ظرفيت عظيمي را براي علم آموزي در كشور فراهم كرد، ‌اظهار داشتند: پيش از دوران پيروزي انقلاب اسلامي،‌ جمعيت متقاضيان با تعداد دانشگاه ها متناسب نبود.

ايشان با اشاره به اقبال براي حضور در دانشگاه ها ابراز داشتند: اين مسئله بايد اولويت بندي شود و نيازي نيست كه همه دختران به دانشگاه وارد شوند؛ چرا كه اين مسئله در زمينه اشتغال نيز موجب انتظارات و توقعاتي مي شود.

معظم له با تاكيد بر اين كه خانه داري عيب و نقصي ندارد،‌ تصريح كردند: اهتمام به خانواده و فرزندداري و همسرداري از بزرگ ترين خدمات بانوان است.   

اين مرجع تقليد با بيان اينكه بايد در خصوص ورود دختران به دانشگاه ها برخي مصالح را نيز در نظر گرفت، ابراز داشتند: همچنين در دانشگاه ها در زمينه ارتباط نزديك تر و مناسب اساتيد و دانشجويان برنامه هايي پيش بيني شود و فقط به كتاب و تدريس خلاصه نشود.  ‌    

حضرت آيت الله سبحاني در پايان با تاكيد بر لزوم پرهيز از اهتمام به مدرك گرايي در دانشگاه ها،‌ تصريح كردند: دانشگاه ها توجه بيشتري به غناي فكري و علمي دانشجويان داشته باشند.

انتهاي پيام/ 313 /33   

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha