جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله گرامی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: بسیاری از رسانه های معاند در آن سوی مرزها درصدد برافروختن آتش اختلافات مذهبی هستند که صنعت سینمایی کشور، باید نسبت به این هجمه ها هشیار باشد و برنامه های معکوسی برای زدودن آن تولید نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله گرامی، در دیدار با اعضای سازمان سینمایی کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغات بصری در دنیای مدرن، اظهار کرد: تبلیغات بصری جذابیت های خاصی را برای مخاطب به همراه دارد که دیگر تبلیغات، آن را دارا نیستند.

وی افزود: صنعت هالیوود و شرکت های بزرگ فیلم سازی دنیا تلاش در ارائه چهره خشونت باری از جهان اسلام و مسلمانان هستند. اما آنها بدانند که دوران فضاسازی ها به پایان رسیده است و نمی توانند مردم بیدار جهان را با تبلیغ خشونت گرایی مسلمانان بترسانند.

استاد حوزه علمیه قم با ابراز این که نباید مشکلات مذهبی مردم را با درگیری های سیاسی درآمیخت، اظهار کرد: باید صنعت سینمایی کشور به  تولید فیلم هایی که نشان از محبت و عشق اسلام و مسلمانان به خلایق، همت گمارد، هرچند که به حق شاهد حرکت های رو به رشدی از طرف برنامه سازان متعهد در این رابطه هستیم.

وی با تأکید بر توجه مسئولان سینمایی کشور به تولید و پخش برنامه های دینی و به خصوص مذهبی در مراکز استانی صدا و سیما به خصوص در استان های مرزی کشور، اظهار کرد: بسیاری از رسانه های معاند در آن سوی مرزها درصدد برافروختن آتش اختلافات مذهبی هستند که صنعت سینمایی کشور، باید نسبت به این هجمه ها هشیار باشد و برنامه های معکوسی برای کاستن یا زدودن آن تولید نمایند.

وی، در پایان، تأکید کرد: جریان افراطی در برخی از مناطق مرزی کار را به جایی رسانده اند که به شکل علنی برخی از فعالان مذهبی و تقریبی را تهدید می کنند تا از منطقه مهاجرت و عرصه را به آنها واگذار کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha