جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سبک زندگی

حوزه/ چهارمین نشست علمی «خانواده و سبک زندگی دینی» ویژه طلاب و دانشجویان با مشارکت دانشگاه تبریز(دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی) در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین نشست علمی «خانواده و سبک زندگی دینی» ویژه طلاب و دانشجویان با مشارکت دانشگاه تبریز(دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی) در استان خبر داد و اظهار کرد: این نشست با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و دینی برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به محورهای همایش، ادامه داد: شرایط و ملاک‌های ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار، حقوق و تکالیف متقابل والدین، حقوق و تکالیف متقابل والدین و فرزندان، علل تأخیر در ازدواج، علل بروز و شیوع طلاق، راهکارهای کاهش آشفتگی و گسستگی خانواده، خانواده سالم و پایدار، نقش و جایگاه زن در سبک زندگی دینی، سبک زندگی دینی و پیشگیری از اعتیاد، فضای مجازی، اوقات فراغت و سبک زندگی دینی و ... محورهای این همایش را تشکیل می دهد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، آخرین مهلت ارسال مقالات را 15 بهمن سال‌جاری عنوان کرد و افزود:علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی وبلاگ www.neshast-emdad.blogfa.com و آدرس پست الکترونیکی: neshastemdad@gmail.com و یا نمابر دبیرخانه(تبریز) 34768828-041 ارسال کنند.

دشتی خاطرنشان کرد: به مقالات پذیرفته شده گواهی معتبر اعطا‌ شده و در مجموعه مقالات نشست به چاپ خواهند رسید، علاقه‌مندان نیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی نشست و یا به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان محل تحصیل خود مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha