پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفی خانی قزوین

حوزه/ دبیر نخستین کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت از ارسال ۷۰ اثر به دبیرخانه این کنگره، در استان قزوین خبر داد.

حجت‌الاسلام علاءالدین صفی‌خانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت انقلاب و دفاع مقدس، 14 اسفند سال جاری، با حضور مردم و روحانیت شهید پرور و مسئولان استانی و کشوری، با سخنرانی حجج‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حیدر مصلحی، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس و محمود ملک دار، معاون امور طلاب و دانش آموختگاه حوزه های علمیه کشور، در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره با موضوع دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در سه بخش داستان، رمان و خاطره برگزار می شود که 70 اثر به دبیرخانه کنگره در دو بخش داستان و خاطره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس به پایان رسید، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه، از سوی داوران در حال داوری است و برگزیدگان نهایی بعد از داوری، انتخاب می‌شوند.

حجت الاسلام صفی‌خانی اضافه کرد:  بعد از داوری آثار 5 اثر در بخش داستان و 3 اثر در بخش خاطره برگزیده و صاحبان آثار با اهدای سهمیه و کمک هزینه حج عمره در اختتامیه کنگره تجلیل می‌شود.

دبیر نخستین کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت به محورهای کنگره ملی داستان‌نویسی شهدای روحانیت اشاره کرد و گفت: این کنگره با محوریت ولایت محوری در انقلاب و دفاع مقدس، نقش رزمی ـ عملیاتی روحانیت در دفاع مقدس، نقش مراجع تقلید در دوران انقلاب و دفاع مقدس، حضور روحانیت در عرصه‌ انقلاب و دفاع مقدس و نقش تبلیغی روحانیت در دفاع مقدس بر گزار می گردد.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha