جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اصفهان از ارسال 802 اثر بانوان طلبه به جشنواره پنجم استانی علامه حلی خبر داد و گفت: 34اثر خواهران طلبه حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم عفت رمضانیان با اعلام این خبر گفت: از 1437 اثر رسیده به جشنواره استانی علامه حلی، 802 اثر مربوط به طلاب خواهر اصفهان است.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین مرحله استانی جشنواره علامه حلی در اصفهان، ادامه داد جشنواره علامه حلی(ره) هر ساله به منظور تقویت انگیزه پژوهشی، شناسایی نخبگان، پاسداشت تلاش علمی طلاب جوان (کمتر از 31 سال) و ایجاد مشوق های لازم برای ارتقاء سطح پژوهشی آنان در رقابتی مساوی با برادران طلبه برگزار می گردد.

وی ادامه داد: پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) در قالب مقاله، کتاب و پایان نامه با موضوعات علوم اسلامی و انسانی مرتبط با حوزه دین و در بخش ویژه با عنوان بایسته ها، آسیب شناسی و راه های بهسازی فرهنگ در موضوعات مدیریت ، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عمومی، جمعیت و ... برگزار می گردد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اصفهان افزود: امسال  تعداد 802 اثر علمی پژوهشی از خواهران طلبه استان اصفهان در دو سطح طلاب و فارغ التحصیلان سطح 2 و طلاب فارغ التحصیلان سطح 3 به جشنواره ارسال شد.

رمضانیان خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به تفکیک قالب اثر تعداد  11 کتاب، 6 پایان نامه سطح 3، 287 تحقیق پایانی سطح 2 و 498 مقاله با موضوع آزاد می باشد که با آثار ارسالی از سوی طلاب برادر رقابت کرد.

وی اضافه کرد: این آثار در سه مرحله ارزیابی اجمالی، ارزیابی تفصیلی و داوری نهایی بررسی شدند که در مجموع 47 اثر از طلاب خواهر و برادر به عنوان آثار برگزیده پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) انتخاب گردید.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اصفهان یادآور شد:376 اثر از طلاب خواهر به مرحله ارزیابی تفصیلی راه یافتند که از این تعداد 34اثر در مرحله داوری نهایی حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شدند.

رمضانیان در پایان، زمان برگزاری پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) را فروردین ماه 94 همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha