شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 346286
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
خانواده

حوزه/ دبیر کارگاه علمی - پژوهشی "آسیب شناسی روابط زوجین از دیدگاه نظریه های زوج درمانی"، از برگزاری این کارگاه با حضور 40 نفر از مشاوران خانواده خبرداد.

 حجت الاسلام حسن سراج، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار داشت: این همایش با توجه به رسالت و ماموریت دفتر تبلیغات اسلامی، به  بررسی عوامل تزلزل نظام خانواده، اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: در این راستا، آسیب هایی که در نظام خانواده وجود دارد را شناسایی کرده و برای رفع آنها، راه حل هایی که وجود دارد را استخراج کرده تا بتوانیم در حوزه آموزشی، پژوهشی و تبیلغی  از این راهکارها بهره ببریم.

 این کارشناس حوزوی ادامه داد: بر همین اساس از اساتیدی که در حوزه ی مسائل خانواده فعالیت کرده و مشخصا در زمینه آسیب هایی که در روابط زوجین وجود دارد، صاحب نظر می باشند، دعوت به عمل آمده تا با ایده پردازی به تبادل اندیشه و نظرات بپردازند.

حجت الاسلام سراج با اشاره به اینکه مخاطبین این جلسات عمدتا از مشاوران و مبلغان اسلامی در حوزه خانواده می باشند، خاطرنشان کرد: نیازهای موجود در حوزه آسیب شناسی نظام خانواده ایجاب می کرد که مشاوران و مبلغان در راستای دانش افزایی و آگاهی بیشتر، با آخرین نظریات در حیطه مسائل خانواده، آشنایی پیدا کنند.

وی یادآور شد: حدود 40 نفر از متخصصین، محققین، مشاوران و مبلغین ا که در عرصه خانواده فعال می باشند، در این کارگاه شرکت کردند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha