جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
لطفی - ایلام

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: آزاد سازی خرمشهر منجر به تثبیت نظام شد و اقتدار و عزت ملی را به همگان ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین لطفی، امروز به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، در جمع طلاب و روحانیون، اظهارداشت: آزاد سازی خرمشهر منجر به تثبیت نظام شد و اقتدار و عزت ملی را برای همگان ثابت کرد.

وی افزود: استکبار جهانی در دوره پهلوی ایران را به حیاط خلوت خود تبدیل کرده بود، ولی با پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی این نقشه آنها شکست خورد، لذا از همان روز اول در تلاش برای ضربه  زدن به ایران بودند که جنگ تحمیلی از جمله آن بود، ولی جوانان ما با شجاعت از کشور دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام، با بیان اینکه دشمنان  قریب به 36سال است که مداوم علیه انقلاب اسلامی برنامه دارند، ولی به جایی نرسیده اند، گفت: ملت ایران با دست خالی توانست 8سال بینی یاوه گویان شرق و غرب را به خاک بمالد، حالا امروز دشمنان با ملتی قوی و توانمند مواجه بوده و  نمی توانند حتی لحظه ای فکر حمله را در سرخود بپرورانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه بسیار بزرگ و با فضیلتی است، ماهی که برای اولیای خدا، سالکان و عارفان بهترین ظرفیت و فرصت  در نیل به مقامات می باشد؛ با توجه به اینکه مناجات بسیار مهم ، آسمانی و عرشی  برای این ماه سفارش شده است، لذا باید همگان به آن اهتمام داشته باشند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از چند تن  از ایثارگران و مجاهدان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha