سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حبیب مقدم- آذربایجان غربی

حوزه/مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه آذربایجان غربی، گفت: اقتدار امروز ایران ارمغان مجاهدت های علما و روحانیون است.

حجت الاسلام حبیب مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تاکید بر حماسه آفرینی مردم در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: راهپیمایی 22 بهمن اوج اقتدار نظام اسلامی است و هرساله با همت و اهتمام ملت ایران در سراسر نقاط کشور با حضور اقشار مختلف مردم با نژاد، مذاهب و گویش های مختلف برگزار می شود، این مهم نشانگر پشتیبانی ملت از نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

وی لبیک گویی به آرمان های امام راحل و رهبری را به منزله تجدید میثاق با ارزش های سال 57 دانست و افزود:  جشن انقلاب روزی است که حضور همه افکار، احزاب و سیاسیون در تمامی طیف ها همدل و یک صدا در یک نکته اشتراک دارند که آن هم حاکمیت جمهوری اسلامی است.

وی استکبار ستیزی را از دیگر پیام های این روز بزرگ عنوان کرد و بیان داشت: آمریکا و همدستانش بدانند که ملت ایران هم کلام و هم رای با یکدیگر به پاس قدردانی از خون شهدا و امام راحل انزجار خود را در دفاع از مظلومان عالم در مقابل هجمه های ظالمانه استکبار نشان دادند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: ایجاد صلح، احساس آرامش، امید و پیروزی از پیام های انقلاب به جهانیان است همانگونه که خداوند متعال در کلام خویش بشارت داده که «اگر شما او را یاری کنید خدا نیز شما را یاری می کند» پیروزی ملت متحد ایران نمونه بارز نصرت الهی در مقابل طاغوت است.

حجت الاسلام مقدم پیشرفت های علمی و فناوری های نوین در کنار عمران و آبادانی را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: اقتدار در عرصه های بین المللی و جهانی در زمینه نظامی و سیاسی از رهاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که توانسته ایران را در کنار ابرقدرت های جهان به عنوان کشور صاحب نظر و قدرتمند مطرح کند.

وی قشر روحانیت را طلایه دار حماسه آفرینی در برهه های مختلف ایران اسلامی دانست و افزود: علما، روحانیون و طلاب پیشقراول حرکت های سیاسی، دینی و اجتماعی هستند و از ارزش های نظام و رهبری تا پای جان پاسداری و صیانت می کنند چراکه اقتدار امروز ایران اسلامی ارمغان مجاهدت های علما و روحانیون است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha