شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام اباذر بیگی

حوزه/ مسئول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد آذربايجان غربي گفت: صيانت از ارزش هاي اسلامي و اتحاد شيعه و سني موجب نقش بر آب شدن توطئه هاي فرهنگي و ضد ديني دشمن مي شود.

حجت الاسلام اباذر بيگي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در اروميه، با محكومیت اقدام نشريه موهن فرانسوي در توهين به پيامبر اكرم(ص)، اظهارداشت: آيات و روايات متعددي درمورد دفع فتنه دشمنان وجود دارد، همچنان كه خداوند متعال در آيه 54 ال عمران مي فرمايد:« وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين/ آنان مکر کردند، و خدا هم مکر کرد، و خدا بهترين مکر کنندگان است» اهانت به مقدسات مسلمانان نشان از جهالت و حماقت دشمن مستكبر است.

وي، هدف دشمن از طراحي اهانت به مقدسات را نماد ضعف و ناتواني در مقابل امت اسلامي دانست و افزود: امام سجاد (ع) مي فرمايند: «خدا را شكر مي كنيم كه دشمنان ما را احمق آفريد» و هرگاه اين توطئه خام از سوي استكبار جهاني براي تخريب چهره این فعال فرهنگی، تمسك جستن به ريسمان الهي و ائمه اطهار(ع) را بهترين راه نجات بشريت و امت اسلامي عنوان كرد و ابراز داشت: صيانت از ارزش هاي اسلامي و حفظ وحدت شيعه و سني موجب نقشه بر آب شدن دسيسه هاي دشمن مي شود.

حجت الاسلام بيگي، دشمن شناسي و حفظ اتحاد را در كنار منش و رفتار رسول الهي مايه وارستگي و تبليغ اسلام دانست و تصريح كرد: پيامبر اكرم(ص) در قلب همه انسان هاي آزادي خواه و مسلمان جاي دارد. امروزه مسلمانان بايستي با اخلاق مداري و رفتار صحيح سعي در خنثی سازی تبليغات سوء دشمن كنند.

مسئول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد آذربايجان غربي احترام به اديان الهي را از وظايف انسان هاي آزاده برشمرد و و گفت: ما مسلمانان هيچ گاه اجازه توهین به مقدسات دیگران را نمی دهیم ساير اديان و مذاهب الهي حتي كليساهاي مسيحيان همواره مورد احترام ما قرار دارند.

انتهاي پيام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha