یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسناتی نجف‌آباد

حوزه/امام جمعه نجف آباد با اشاره به ضرورت وحدت امت اسلامی، گفت: برای رصد توطئه های دشمن باید مجموعه ای در جهان اسلام طبق نظرات جمهوری اسلامی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفي حسناتی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با محکومیت اقدام موهن انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در مجله فرانسوی شارلی ابدو، اظهار داشت: این امر نشان می دهد که اسلام تا چه میزان در دنیا پیشرفت کرده است و زمانی که دشمن کم می آورد، وارد این گونه حرکت های زشت و توهین آمیز می شود.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به این که این اقدام غرب نشان می دهد که تیر دشمن به سنگ خورده است، افزود: حرکت و پیشرفت های خوب مردم در عراق، لبنان، سوریه و یمن سبب شده دشمن نسبت به این امر نگران شده و به بدترین کار متوسل شود.

وی تصریح کرد: حرکت زشت و انتشار کاریکاتور توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر(ص) توسط صهیونست ها و استکبار جهانی، نهایت روسیاهی برای دشمن و روسفیدی برای اسلام و مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی با اشاره به این که استکبار جهانی می پندارد مردم دنیا مانند خودشان بی تفکر هستند، تصریح کرد: به زودی گروه های تروریستی که دست پرورده صهیونیست و استکبار جهانی هستند، دامن آنها را خواهد گرفت.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به این که مستکبران با تشکیل گروه های تروریستی، اسلام ستیزی را در دستور کار دارند، گفت: غرب فکر می کرد با کمک به داعش می تواند عراق را به آشوب بکشد، اما دیدیم که با چه افتضاحی از این کشور بیرون رانده شدند.

 وی تاکید کرد: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید هوشیار باشند و در مقابل کارهای غیراخلاقی و غیرمنطقی دشمن، وحدت و الفت را در پیش بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی یادآور شد: برای رصد توطئه های دشمن باید مجموعه ای در جهان اسلام طبق نظرات جمهوری اسلامی ایجاد شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha