یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع غیرایرانی

حوزه/ طلاب جامعة المصطفی در بیانیه ای با محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام(ص) تاکید کردند: از مجامع حقوقی و بین المللی می خواهیم تا عاملان این اقدام ننگین را به سزای اعمال خویش برسانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» طلاب و فضلای جامعة المصطفی امروز در تجمع خود علیه اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو درانتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر مکرم اسلام(ص)  بیانیه ای را قرائت کردند  که متن آن بدین شرح است:

«محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم»

بار دیگر دست استکبارجهانی ودشمنان کینه توز اسلام از آستین قلم به دستان مزدور غربی بیرون آمد و با ترسیم شرم آور کاریکاتور موهن برعلیه پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص ) قلوب میلیون ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط دنیا جریحه دار  کرد.

آنچه که در برهه کنونی از این اقدامات گستاخانه بر علیه مقدسات مسلمانان به ذهن خطور می کند ایجاد موج اسلام هراسی، ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان و مذاهب و غبارآلود کردن سیمای نورانی مکتب آسمانی اسلام است که بنا به وعده حق الهی بر آن دست نخواهند یافت.

جریانات حاکم بر کشورهای اسلامی و قتل و غارت کیان و نوامیس مسلمین به دست گروه های بی اصل و ریشه افراطی و تکفیری، آتش افروخته شده به دست همین دشمنان قسم خورده می باشد که دامن خود آنهارا نیز گرفته است و شعله های آن در حال سوزاندن خانمان همه ملت هاست.

تسلط و چنگ اندازی به ثروت و هستی ملت ها و به ذلت کشیدن دولت ها سالهاست که به بهانه مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح و امنیت در دستور کار آنان قرار دارد و می کوشند با فریب افکارعمومی جهانیان  همه را بر این باور غلط وادارند که بهترین سیاستمداران وتئوری پردازان عرصه حکومتند.

اکنون دنیا بردروغ بودن هیاهوی این ظلم پیشگان و چپاولگران  اذعان دارد و ندای وحدت آفرین و رهایی بخش اسلام و مکتب نورانی اهلبیت(علیهم السلام) گوش جان هر انسان آزاده را می نوازد.

ما طلاب وفضلای جامعة المصطفی ضمن ابراز انزجار از اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو دراهانت به حضرت خاتم المرسلین(ص) نکات ذیل را اعلام داشته و برتوجه واجرای آنها تاکید می نمائیم:

1)مسلمین جهان اعم ازشیعه وسنی درجای جای دنیا با تاکید براصل وحدت و اخوت در عصر کنونی تحت لوای اسلام جمع گشته ودست در دست یکدیگر عزم خود را برحفظ عزت و کرامت امت اسلامی جزم نمایند.

2) نخبگان واندشمندان جهان اسلام وظیفه دارند راهکارهای شناساندن دشمنان واقعی اسلام و برملا نمودن چهره کریه افراطی گری  وتروریسم را رصد نموده و بر بصیرت افزایی ملل مسلمان جهان کمر همت ببندند.

3) امر به معروف ونهی ازمنکر به عنوان احیاگر ارزشها و باورهای دینی وظیفه گریز ناپذیر تمامی آحاد جامعه مسلمین خصوصا علما و مبلغین دین می‌باشد.

4) علماء، فضلاء و طلاب حوزه‌های علمیه مسئولیت دارند تابا جهاد در راه کسب علم و معرفت و آمیختن آن با اخلاق وتربیت، امت اسلامی را در عصر غیبت امام عصر(ارواحنا فداه) به سوی سعادت و عزت رهنمون شوند.

5)بیداری اسلامی که تبلور انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و رهبری‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) می‌باشد نوید بخش انقلاب جهانی حضرت بقیه الله ‌الاعظم (ارواحنافداه) است، بر همین اساس اطاعت وفرمانبرداری از مقام عظمای ولایت به عنوان اصل استراتژیک درمبارزه با استکبار جهانی مورد تاکید است.

6)درپایان از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان می خواهیم تا نفرت وانزجارخود را ازتوهین به مقدسات وارزش ها خصوصا ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) اعلام دارند و از مجامع حقوقی و بین المللی می خواهیم تا عاملان این اقدام ننگین را به سزای اعمال خویش برسانند.

                                      والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha