یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمود فقیهی تبلیغات اصفهان

حوزه/ جسارت گستاخانه مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، نشان دهنده وحشت استکبار جهانی و صهیونیست‌ها از رشد روزافزون اسلام در دنیا است.

حجت الاسلام سيد محمود فقیهی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، در خصوص جسارت گستاخانه مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، اظهار داشت: استکبار جهانی و صهیونیستها از جمله طراحان توطئه های اخیر هستند که اقدامات این چنینی بر ضد اسلام انجام داده اند.

وی ادامه داد: این افراد با اقدامات جنایتکارانه از پیش تعیین شده خود در دفتر مجله شارلی ابدو در شهر پاریس، قصد داشتند چهره اسلام را در اروپا بد جلوه بدهند به همین دلیل زمینه و مقدمه توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را فراهم کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، دو لبه شمشیر این توطئه را صهیونیزم و استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: آنها با این کار قصد دارند در اذهان مردم اسلام گریزی و اسلام ستیزی را شکل بدهند و جهان را نسبت به اسلام در جهات مختلف بدبین کنند چرا که تمام این توطئه ها بیانگر این است که دنیای غرب و استکبار جهانی از رشد روز افزون اسلام در کل دنیا به خصوص از نظام جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد.

وی افزود: اگرچه توطئه گران محاسبه گران خوبی علیه ما مسلمانان هستند اما آنها از اراده خداوند غافلند چرا که بنا بر مصلحت الهی اسلام و شیعه روز به روز در دنیا افزایش یافته و مقدمه حضور آقا امام زمان(عج) فراهم می شود.

حجت الاسلام فقیهی بیان داشت: با توجه به اینکه عمده کار این افراد اسلام ستیزی در دنیا است اما از طرف دیگر توجه جهانیان نسبت به اسلام و پیامبر(ص) بیشتر می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان یادآورشد: گرایش مردم نسبت به اسلام ،شیعه و به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی و صهیونیزم را به هراس واداشته است.

 وی با اشاره به پیدایش بیداری اسلامی در برخی از کشورهای منطقه، تاکید کرد: آنها وحشت دارند که مبادا دیگر حکومت ها تحت تاثیر اسلام و شیعه قرار بگیرند لذا دست به چنین اقدامات عجولانه ای می زنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha