شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدی مبارکه

امام جمعه مبارکه گفت: انتشار تصاویر توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) ناشی از جهل نسبت به شخصیت پیامبر(ص) است.

حجت الاسلام محمدی، در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، با اشاره به جسارت گستاخانه مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: تحلیل بنده این است که به زودی تمام مرزهایی که در تشکیل هویت انسان ها مثل زمان و مکان ایجاد شده از بین خواهد رفت.

امام جمعه مبارکه افزود: بشری که نیاز به هویت دارد و هویت دینی تعیین کننده آن خواهد بود.

وی بیان داشت: امروز تنها دینی که حرف منطقی، عقلانی و فطرت پسند در دنیا دارد دین اسلام است به همین دلیل وقتی این احساس در غرب به وجود آمد که گرایش مردم به دین فوق العاده است شروع به تخریب دین کردند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: جریانهایی سبب تشدید اسلام ستیزی در دنیا شده و یکی از آنها حوادث یازدهم سپتامبر بود که بعد از این جریان بهانه حمله به اسلام و مسلمانان ایجاد شد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی و صهیونیست در درون اسلام سعی کرده غده سرطانی ایجاد کند که هم انرژی مسلمانان را گرفته و مانع پیشرفت آنها شوند وهم سبب شد مسلمانان از دشمنان اصلی که مستکبران و صهیونیست هستند غافل شوند.

امام جمعه مبارکه تاکید کرد: مستکبران می خواهند چهره ای از اسلام به نمایش گذارند که موجب نفرت دنیا نسبت به اسلام و مسلمانان شود.

وی با اشاره به رشد روزافزون اسلام خواهی در دنیا، تاکید کرد: امروزه دین اسلام دین دوم اروپا شناخته شده است بنابراین اسلام ستیزی یکی از اقداماتی است که غرب در حال طی کردن آن است.

این مقام مسئول، با انتقاد از کاریکاتور مجله مجله فرانسوی شارلی ابدو و توهین به مقام مقدس پیامبر(ص)، گفت: این اقدام غرب می تواند ناشی از دو موضوع باشد، یکی جهل نسبت به شخصیت پیامبر(ص) و دیگری نداشتن علم کافی نسبت  به پیغمبر اسلام (ص)است.

وی با اشاره به اسلام هراسی و پرورش گروه های تکفیری مانند القاعده، وهابیت، داعش وغیره برای خشن نشان دادن دین اسلام،  تاکید کرد: رشد دین خواهی و گرایش به دین اسلام سبب شده استکبار جهانی و صهیونیست به دنبال تخریب و از بین بردن اسلام باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha