یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شاکری، رئیس مرکز امور طلاب و خانواده های جامعه المصطفی

حوزه/ معاون فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی گفت: آزادی مورد نظر غرب، طبق اصول عقلانی دنبال نمی شود و در واقع زندگی جنگلی و توحش را تبلیغ می کند.

حجت الاسلام شاکری امروز در حاشیه تجمع طلاب جامعة المصطفی در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص) در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با  محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی با اشاره به دلایل اهانت به مقدسات اسلامی، اظهار کرد: جهان امروز، سراسر از رشد فکری ملت ها و روآوری آنها به ارزش های انسانی و اخلاقی شده است که ریشه آن را در دین مبین اسلام می جویند.

وی افزود: رویکرد مردم جهان به آموزه های انسان ساز اسلام، منجر به بغض و کینه وابستگان به شیاطین به خصوص صیهونیست ها شده است که در این رویدادها به نمایش گذاشته می شود.

معاون فرهنگی  تربیتی جامعة المصطفی داعش را دست پرورده غرب برای ارائه چهره زشت و خلق جنگ طلبی اسلام دانست و ادامه داد: آنها از هر فرصتی استفاده می کنند تا ذهن جهانیان را علیه مسلمانان بشورانند، در حالی که هر نیرنگ آنها همانند داعش روزی گریبانگیر آنها خواهد شد.

وی با بیان این که حربه تمسخر، ریشه تاریخی، اما جاهلانه دارد، اضافه کرد: کاریکاتورهای کنونی که علیه مقدسات اسلامی کشیده می شود، همانند تمسخری است که به انبیاء عظام الهی نیز روا می داشتند.

حجت الاسلام  شاکری ابراز کرد: آنها ادعا می کنند که اروپا، جامع آزاد بسیاری را در خود دارد، اما جای سئوال است که چگونه با نام آزادی حق اولیه بسیاری از مردم خود از جمله مسلمانان را سلب می کنند.

وی با بیان این که پیامبر مهر، محبت و مهربانی و آزادی، چگونه می تواند مقابل آزادی انسانیت بیاستد، ادامه داد: آمریکا در سایه  سار صهیونیست ها به آزادی  مسلمانان که قشر عظیمی از مردم جهان را تشکیل می دهند، اهانت می کند.

معاون فرهنگی  تربیتی جامعة المصطفی با بیان این که آزادی مورد نظر غرب، طبق اصول عقلانی دنبال نمی شود و در واقع زندگی جنگلی و توحش را تبلیغ می کند، افزود: هنگامی که شهید بهشتی کنار قبر لنین در روسیه حضور داشت، شخصی کنار او اهانت به قبر او نمود، ولی ایشان تذکر دادند که "منطقی که مکتب دارد، فحش و سب ندارد". بهشتی ها در مکتب پیامبری درس خواندند که حتی سب بت را نیز جایز نمی دانستند و در حکومت خود با اهل کتاب نیز در صلح و دوستی به سر بردند.

وی اضافه نمود: جامعه جهانی، مسیحیان و یهودیان احساس غیرتمندی کنند و از ادیان دفاع کنند که در واقع همه انبیاء در این مورد موضوع مورد اهانت قرار گرفته اند.

وی، در پایان، گردهمایی طلاب غیرایرانی در محکومیت این هتک حرمت را حرکتی خودجوش توصیف و عنوان کرد: طلاب غیرایرانی در قالب 200 تشکل فرهنگی- تربیتی از 120 ملیت جهان، خود احساس خطر کردند و خواستار اعلام انزجار رسمی شدند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha