یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ توهین توطئه آمیز و شیطانی صهیونیسم بین الملل به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اقدامی غیر انسانی و غیر اخلاقی و در راستای دستیابی جهان سلطه به اهداف استکباری و ضد بشری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، در پیامی با محکومیت اهنت به ساحت مقدس پیامبر اکرم، تصریح کرد: توهین توطئه آمیز و شیطانی صهیونیسم بین الملل به ساحت مقدس خاتم الانبیاء محمد مصطفی(ص)، پیامبر رحمت، هدایت و مهربانی، اقدامی غیر انسانی و غیر اخلاقی و در دستیابی جهان سلطه به اهداف استکباری و ضد بشری است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر در ادامه یادآورشد: سران استکبار به دنبال اسلام هراسی و اسلام ستیزی بوده و جنایت طراحی و اجرا شده توسط خود و مزدورانشان را به مسلمانان نسبت می دهند تا جهانیان فریب دسیسه های زشت آنان خورده و از اسلام دوری گزینند و زمینه جنایات بیشتر و ستیز با جهان اسلام را مهیا نمایند و اعمال ضد بشری خود را علیه مسلمانان توجیه کنند.

 وی تصریح کرد: بی گمان ماهیت این توطئه های سابقه دار در تاریخ افشا شده و جامعه جهانی کاملا آن را تجربه کرده و کشورهای استکباری مانند آمریکا، انگلیس، صهیونیسم بین الملل و فرانسه و هم پیمانانشان به زودی دچار شکست های پیاپی خواهند گشت.

 امام جمعه بوشهر در پایان تاکید کرد: مسلمانان باید با وحدت و افشای توطئه های صهیونیسم بین الملل، در مقابل دنیای استکبار واهانت کنندگان بایستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha