جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آقا یوسفی - پیام نور

حوزه / رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: توجه به مسائل فرهنگ یکی از دغدغه های مهم رهبرم معظم انقلاب و مراجع تقلید و بزرگان حوزه است از این لحاظ یکی از اهداف این دیدار رهنمود گرفتن از بزرگان دین برای فعالیت بهتر و بیشتر در این عرصه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکترعلی رضا آقا یوسفی، امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه که درمرکز مدیریت حوزه  برگزار شد به ارائه گزارشی از برنامه های این  دانشگاه پرداخت.

وی ابرازداشت: موضوع فرهنگ یکی از دغددغه های مهم رهبرمعظم انقلاب و مراجع تقلید و بزرگان حوزه است از این لحاظ یکی از اهداف این دیدار رهنمود گرفتن از بزرگان دین برای فعالیت بهتر و بیشتر در این عرصه است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم افزود: در سال 87 بسیج دانشجویان قم باهدف ارائه ایجاد تحولات فرهنگی و بسترساز مناسب برای تشکلات دینی و مذهبی تأسیس و دو سال بعد یعنی در سال 89 رسما بسیج دانشجوی در کل دانشگاه های پیام نور کشور با همین هدف راه اندازی شد.

آقا یوسفی ادامه داد: تا کنون برنامه های بسیارخوبی در زمینه های فرهنگی مانند همایش های علمی سبک زندگی اسلامی و کنفرانس ها درمورد اطلاع رسانی افکار گروه های تروریستی تکفیری و سلفی برگزار شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان قم اظهار داشت: جشنواره فرهنگی سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد است که با هدف آشنایی باسبک و زندگی فاطمی، عفاف وحجاب، ولایتمداری، معنویت برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند از طریق ارسال آثار و مقاله با دبیرخانه این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha