جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ا‌هل بیت علیهم السلام

حوزه / امروز همان‌طور که دشمن برای جوانان ما برنامه ریزی کرده ما هم باید با همان قوت به مبارزه با دشمن برویم که در این راستا نقش مبلغان و روحانیون بسیار مهم است

مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به هجمه هایی که امروز دشمن علیه کشور و به خصوص جوانان به کار بسته، اظهارداشت: امروز دشمن به جایگاه دشمنان پی برده و در تلاش برای ضربه زدن به اعتقادات آنها و منحرف کردنشان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین باقری، با بیان اینکه جوانان در اسلام دارای جایگاه ویژه ای هستند، گفت: پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار همگی به جوانان و جایگاه آنان  اهتمام داشتند و بر توجه به آنان تاکید می‌کردند، لذا امروز ما هم باید به تبعیت از سیره اهل بیت(ع) جوانان را دریابیم.

وی افزود: امروز همان‌طور که دشمن برای جوانان ما برنامه ریزی کرده، ما هم باید با همان قوت به مبارزه با دشمن برویم که در این راستا نقش مبلغان و روحانیون بسیار مهم است، چرا که جوانان با این قشر به سرعت ارتباط  می گیرند لذا شایسته است در این زمینه برنامه ریزی گردد.

مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان، تاکیدکرد: البته توجه به جوانان تنها وظیفه روحانیون نیست، بلکه باید همه دستگاه های مرتبط و هم چنین اعضای  هئیا امنای مساجد در این زمینه اقدام نمایند.

وی  با بیان اینکه،  امروز جوانان نقش اول مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند ، یادآورشد: در طول دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس جوانان به خوبی نقش خود را ایفا کردند  لذا امروز هم باید با برنامه ریزی های منظم و منسجم این نقش جوانان را در جنگ نرم پررنگ تر نماییم .

این استاد حوزه، در پایان خاطرنشان ساخت: امروز جوانان هم باید به جایگاه خود در پیشبرد اهداف اسلام پی برده و در راستای جایگاه اجتماعی و دینی خود ایفای نقش کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha