یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفی خانی قزوین

حوزه/ مساجد در حقیقت سنگر ارزشمند مقابله با تهاجم فرهنگی است و حضور جوانان در مساجد باعث خنثی سازی نقشه های دشمنان می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی در مراسم شهادت حضرت زهرا(س)، در مسجد امام جعفر صادق(ع) قزوین، با تسلیت ایام شهادت ام ابیها(س)، گفت: حضرت فاطمه زهر ا (س) الگوی تمام عیاری است و بانوان جامعه باید از این شخصیت ارزشمند الگو بگیرند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در ادامه با اشاره ضرورت حضور نسل نوجوان و جوان در مساجد، ابراز داشت: امروز دشمنان سرمایه گذاری زیادی برای کمرنگ کردن حضور مردم به خصوص جوانان در مساجد انجام داده اند که باید هوشیار باشیم.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: مساجد در حقیقت سنگر ارزشمند مقابله با تهاجم فرهنگی بوده و حضور جوانان در مساجد باعث خنثی سازی نقشه های دشمنان می شود، لذا نباید به دشمنان اجازه داد که نقشه های فرهنگی تخریبی را در جامعه اسلامی عملیاتی کنند.

حجت الاسلام صفی خانی بر محوریت امام جماعت در اجرای برنامه های مسجد تاکید کرد و گفت: امام جماعت، مدیر مسجد است و تمام برنامه های باید با محوریت او برگزار گردد.

وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت صبح در مساجد شهرستان قزوین، عنوان کرد: خوشبختانه امروز در 70 مسجد شهر قزوین نماز جماعت صبح برگزار می شود  و باید این تعداد افزایش یابد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین همچنین با ابراز خرسندی از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از سوی رهبر معظم انقلاب، به عنوان نماینده ولی فقیه در استان، خاطرنشان کرد: باید به خاطر این انتصاب شایسته قدردان وسپاسگزار مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha