شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سمینار فن بیان

حوزه/سمینار یک روزه فن بیان و توسعه فردی به همت معاونت پژوهش با حضور طلاب و اساتید در مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سمینار یک روزه فن بیان و توسعه فردی به همت معاونت پژوهش با حضور طلاب و اساتید در مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه برگزار شد.

سعید بهمرد مدرس فن بیان و سواد رسانه اظهار کرد: نوع حکومت مغول ها در ایران و زندگی آپارتمان نشینی امروزه باعث شد ما در طول روز با لحن آرام صحبت کنیم و موجب ضعیف شدن فن بیان ما شد، ما باید خود را بروزرسانی کنیم اگر می خواهید یک زن بروز مسلمان باشید باید در زمینه توسعه فردی خود قدم بردارید و یکی از این قدم ها فن بیان است.

وی اضافه کرد: همه ما باید فن بیان قوی داشته باشیم اگر قرار باشد یک طلبه خوبی باشیم حتما باید فن بیان قوی داشته باشیم، اکثر طلاق هایی که امروزه شاهد آن هستیم به این علت است که زوجین فن بیان خوبی ندارند و مغز سرد بر مغز گرم غالب است.

سعید بهمرد مدرس فن بیان و سواد رسانه ابراز کرد: طلاب باید با سواد رسانه و فضای مجازی آشنا باشند، رسانه بسیار مهم است، جنگ روایت ها است که جامعه کنونی ما را تغییر می دهد طلاب باید بخش عظیمی از وقت خود را علاوه بر دروس تخصصی به سمت فن بیان و سواد رسانه بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha