جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محسن موسوی - دهلران

حوزه/ آمریکا خیر و صلاح ما را نمی خواهد و انرژی هسته ای را بهانه قرار داده و اهداف دیگری را دنبال می کند، لذا ما باید با آگاهی بیشتری وارد میدان شده و فراموش نکنیم که 36 سال در حال مبارزه مستقیم با آمریکا هستیم.

حجت الاسلام موسوی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای باید رهنمودهای مقام مظم رهبری را مبنای عمل قرار دهد و با رعایت خطوط قرمز، به احقاق حقوق ملت بپردازد.

امام جمعه دهلران با تاکید بر این که آمریکای جنایت کار به هیچ اصولی پایبند نمی باشد و سابقه تیره ای در این گونه قول و قرارها  دارد، ابراز داشت: هرجاء ندای اسلام شود، آمریکا آن را سرکوب می کند.

وی در ادامه افزود: مذاکره کنندگان ایرانی بدانند که آمریکا خیر و صلاح ما را نمی خواهد و انرژی هسته ای را بهانه قرار داده و اهداف دیگری را دنبال می کند، لذا ما باید با آگاهی بیشتری وارد میدان شده و فراموش نکنیم که 36 سال در حال مبارزه مستقیم با آمریکا هستیم.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگی شهرستان دهلران، نیاز به حضور روحانی و مبلغ در این منطقه را ضروری خواند و گفت: دهلران تنها 20کیلومتر با مرز فاصله دارد و نهادهای حوزوی و تبلیغی باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند تا با حضور روحانیون بتوانیم جوانان و نوجوانان را در برابر تهدیدات فرهنگی دشمن بیمه کنیم.

امام جمعه دهلران با اشاره به وجود خانه های عالم فاقد روحانی در بخش ها و روستاهای این شهرستان، تصریح کرد: باید پایگاه های دینی و فرهنگی را تقویت نماییم تا دشمن نتواند نقشه های خود را اجراء کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha