شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام جابری نژاد معاون تبلیغ حوزه ایلام

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام از راه اندازی دفاتر پاسخ گویی به مسائل شرعی در مدارس علمیه استان، در ایام ماه ضیافت الهی خبر داد.

 حجت الاسلام منصور جابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ایلام، با اشاره به راه اندازی دفاتر پاسخگویی به مسائل شرعی در ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به نیاز مردم به آشنایی با مسائل و احکام شرعی، در ایام ماه مبارک رمضان دفتر پاسخگویی حضوری و تلفنی در مدارس علمیه استان ایلام راه اندازی می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه ایلام، ماه رمضان را بهترین فرصت  انتقال معارف ناب محمدی(ص) به مردم به ویژه جوانان دانست وافزود:در این ماه، مردم بیش از دیگر ایام به مساجد می آیند و پای منبرهای روحانیون می نشینند و نباید از این فرصت غافل شویم.

وی با اشاره به اعزام قریب به 80روحانی و طلبه، به مساجد و مناطق مختلف استان ایلام در ماه رمضان از طریق حوزه استان، ابراز داشت: توانسته ایم در کنار سایر نهادهای فرهنگی، بخش قابل ملاحظه ای از نیازهای تبلیغی را تحت پوشش قرار دهیم.

حجت الاسلام جابری با اعلام این که در ماه رمضان بصورت ویژه و کوتاه مدت از طلاب توانمند در عرصه تبلیغ استفاده می شود، ادامه داد: برگزاری نماز جماعت در پارک های سطح شهر یکی از برنامه های در دستور کار می باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha