جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جعفری گیلانی

حوزه/ رئیس هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امسال 9 هزار طلبه در ماه مبارک رمضان از به مناطق مختلف کشور اعزام می شود که با توجه به شرایط خاص منطقه و جهان و همچنین برخی از شبهه پراکنی دشمنان، فعالیت طلاب بسیار سخت تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی ظهر امروز در گردهمایی مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان گفت: دفتر تبلیغات بر اساس رسالت تبلیغی خود همیشه مهمترین برنامه های تبلیغی را در کشور سامان داده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه اهتمام ویژه ای به امر تبلیغ به خصوص تبلیغ در شرایط و نقاط محروم و حساس کشور داشتند و به همین خاطر تبلیغ مبلغان در ایام تبلیغی با رویکردهای جدیدی همراه شد.

رئیس هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: رهبر انقلاب همیشه بر لزوم رسیدگی فرهنگی و اعتقادی به مناطق محروم تاکید داشتند و این مهم به آن دلیل بود که مردم این مناطق نیاز زیادی به تامین معنوی و فعالیت فرهنگی و اعتقادی و پاسخگویی به شبهات دارند.

وی اظهارکرد: امسال 9 هزار طلبه در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف کشور اعزام می شود که با توجه به شرایط خاص منطقه و جهان و همچنین برخی از شبهه پراکنی دشمنان فعالیت طلاب بسیار سخت تر از گذشته خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی، نیات پاک و اخلاص مبلغان را رمز توفیقات آنان دانست و گفت: امروز کشور به این تلاش گسترده و مخلصانه این مرواج پاکی و معنویت و اخلاق نیازمند است و این مبلغان در هر شرایطی همیشه به نشر احکام دین مشغول بوده و در این مسیر کوشاه بوده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha