چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت‌الاسلام لطف الله سپهر - خوزستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: یکی از دستاوردهای حضور میلیونی مردم در روز جهانی قدس، افشای ماهیت پلید نظام‌های استکباری و حکومت‌های منحوس عربی است، که زمینه نابودی کامل آن‌ها با اقدامات روشنگرانه حوزه‌های علمیه شیعی در سراسر عالم، فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به تقارن روز قدس با درگیری مردم کشورهای اسلامی با گروه‌های تکفیری و حکام سعودی اشاره کرد و گفت: امروز یکی از نکاتی که لازم است مردم به‌صورت گسترده‌تری در این راهپیمایی شرکت کنند، جنگ و درگیری ملت های مسلمان با گروه‌های تکفیری در عراق، سوریه و به ویژه یمن است.

وی حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را اعلام حمایتی از مردم مظلوم کشورهای ستم دیده عنوان کرد و افزود: بنا به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، روز قدس، روز اسلام و فلسطین پاره تن اسلام است؛ پس باید برای حفظ اسلام جنگید و نبرد ملت ایران همان حضور در صحنه و تقویت روحیه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی است.

حجت الاسلام سپهر، انتفاضه فلسطین را سرآغازی برای مقابله با استکبار جهانی دانست و بیان داشت: امروز فلسطین نه به‌عنوان یک کشور مظلوم، بلکه به نمادی برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شده و ملت های مسلمان روز به‌روز برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر این‌که روز قدس، زمان همدلی، هم آهنگی و هم‌صدایی با ملت های مظلوم عالم به ویژه فلسطین است، تصریح کرد: درد و رنجی که ملت های مستضعف همچون فلسطین و بحرین تحمل می‌کنند، درد و عذابی بزرگ بوده و باید ملت های مسلمان به داد آن‌ها برسند.

وی، راه‌اندازی خیزشی جهانی علیه استکبار جهانی را یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) در عرصه بین‌المللی خواند و اضافه کرد: خوشبختانه با حضور به‌موقع و همیشگی ملت ایران در عرصه حمایت از آرمان فلسطین، بسیاری مطالبات مردم مستضعف این کشور احیاء و علاوه بر آن نیز قیام‌هایی سراسری در جهان علیه نظام‌های دیکتاتوری غرب راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام سپهر، با تأکید بر این که دشمن به دنبال تحریف آرمان فلسطین و شعار مرگ بر آمریکاست، گفت: یکی از مسائلی که دشمن با همه توان درصدد تحریف آن است، مسأله آرمان فلسطین و شعارهای ضد استکباری ملت ایران است که روحانیت و حوزه‌های علمیه باید در راستای گسترش فرهنگ مقاومت و تقویت شعارهای ضد استکباری تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که روز قدس، روز تنویر افکار عمومی جهان، نسبت به داعش و افشای خیانت‌ها و حق خوری از ملت های مظلوم عرب است، گفت: یکی از دستاوردهای حضور میلیونی مردم در روز جهانی قدس، افشای ماهیت پلید نظام‌های استکباری و حکومت‌های منحوس عربی است که زمینه نابودی کامل آن‌ها با اقدامات روشنگرانه حوزه‌های علمیه شیعی در سراسر عالم، فراهم خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود، با بیان این که دشمن از روز جهانی قدس هراسناک است، اظهار داشت: از آنجایی که روز قدس، زمینه و خیزشی جهانی برای مبارزه با استکبار و استبداد جهانی آغاز نمود، دشمن به هر وسیله و طریقی خواستار برچیدن آن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha