یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
بهشتی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، تجلی بصیرت دینی مردم در حمایت از مظلوم است.

آیت الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر ضرورت حضور یکپارچه امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس و حمایت همه جانبه از مساله قدس و فلسطین ابراز داشت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و هیچ مسلمان واقعی نمی تواند نسبت به این قضیه بی تفاوت و کم تفاوت باشد.

وی افزود: تلاش آمریکا و غربی ها و حامیان صهیونیست ها این است که کاری کنند که مساله فلسطین در جهان اسلام به عنوان یک موضوع اولویت دار نباشد و لذا با ایجاد و تحریک گروه های تکفیری به دنبال جنگ شیعه و سنی در جهان اسلام هستند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: از این رو همه مسلمین به خصوص علما و اندیشمندان آگاه و بیدار جهان اسلام باید مراقب این توطئه آمریکایی و اسراییلی باشند و نگذارند که مساله فلسطین کمرنگ شود.

وی تاکید کرد: بی شک راهپیمایی روز جهانی قدس، تبلور بصیرت دینی و شعور بالای انسانی حامیان مظلوم و مخالفان ظالم در سراسر دنیا از جمله در کشورهای اسلامی است.

آیت الله بهشتی یادآور شد: انشاالله مردم مسلمان کشور ما نیز همچون سال های قبل و بلکه بهتر و باشکوه تر از گذشته با زبان روزه در راهپیمایی روز جمعه شرکت کرده و همصدا با دیگر مسلمین جهان، آزادی قدس شریف و نابودی اسراییل غاصب را فریاد خواهند زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha