یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه، در بیانیه ای از طلاب و روحانیون و مردم بصیر و شهید پرور برای حضوری گسترده در راهپیمایی عظیم روز قدس دعوت به عمل آورد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از کرمانشاه، در این بیانیه آمده است: تصمیم راهبردی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وتدبیر و دوراندیشی روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی برای نجات اولین قبله مسلمین و نابودی رژیم غاصب سبب رقابت سنگین استکبار جهانی و ملل اسلامی گردید.

 گفتمان انقلاب اسلامی و تاثیر برنامه های دشمن شناسانه و استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و یورش بر مستکبرین از جمهوری اسلامی ایران به سایر ملل سرایت پیدا کرد و این امر موجب هراس و وحشت سردمداران سلطه جهانی و صهیونیسم بین المللی را فراهم ساخته است و آنان را وادار به انفعال و طراحی سناریوهای جنایت کارانه در جلوگیری از گسترش اسلام و مکتب امام راحل (ره) با راه اندازی جنگه های تروریستی در منطقه نمود.

راه اندازی جنگ های داخلی و ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی و تهاجم وحشیانه عربستان سعودی به یمن، اقدامی در راستای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی، تضعیف گروه های مقاومت و ظرفیت های انقلابی امت اسلامی و مقابله با انقلاب اسلامی بوده که توسط مستکبرین طراحی شده است.

برخلاف تلاش های ناکام استکبار جهانی و ایادی آنها هر روز شاهد نفوذ و توسعه تمدن اسلامی در کشورهای مختلف و تشکیل گروه های مبارز توسط مردم آزادی خواه هستیم که موجب ایجاد نیروهای مقاومت علیه رژیم غاصب اسرائیل گردیده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روز قدس نفوذ تفکر مقاومت و ظلم ستیزی در جهان را کاملا هویدا و مشخص نموده است و نشان داده که امنیت سازی برای رژیم اشغالگر از محدوده قدرت این حکومت غاصب که ( داعیه تصرف از نیل تا فرات را دارد) و حامیان غربی او خارج شده است و رزمندگان مقاومت و در فلسطین و لبنان این امر را بارها به رخ جهانیان کشیده اند

صهیونیست ها باید بدانند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران با وحدت و همدلی همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

روحانیون و طلاب استان کرمانشاه نیز با شرکت در این راهپیمایی عظیم علاوه بر تجدید پیمان با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و سر دادن شعار برای نابودی مستکبران و غاصبین به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای  مدظله العالی لبیک خواهند گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha