یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
میزهای خدمت چهل سالگی جامعه الزهرا

حوزه/ شما هم در پیشبرد اهداف دبیرخانه، بازشناسی و معرفی هویت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و ترسیم جایگاه و رسالت راهبردی این مجموعه فخیمه سهیم باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طرح استقرار میز خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش‌ها و واحدهای مختلف این مؤسسه علمی حوزوی اجرا شد.

در این طرح، ۲۰ میز خدمت به منظور اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در بخش‌ها و واحدهای مختلف جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها مستقر شدند.

در مجتمع آموزشی تربیتی هدی ۶ میز خدمت، آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام ۳ میز خدمت و مهدکودک شکوفه‌های بهار ۲ میز خدمت راه اندازی شده است.

همچنین در مزار شهدای گمنام، اداره رفاه و سلامت طلاب، دانشکده هدی، ساختمان اداری مالی، کتابخانه، مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری، سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، ساختمان معاونت آموزش و تربیت و ساختمان اداری آقایان یک میز خدمت فعالیت می‌کند.

طرح استقرار میزهای خدمت دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور بهره‌مندی از مشارکت حداکثری خانواده بزرگ این مجموعه فخیمه، در همه بخش‌ها اعم از مراکز حوزوی و غیرحوزوی اجرا شده است.

اساتید، طلاب، معلمان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان و همه فراگیران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌توانند تجربیات و خاطراتی را که از حضور در این مجموعه دارند، به صورت صوتی و یا نوشتاری در اختیار مسئولان میزهای خدمت قرار دهند.

همچنین فراخوان جمع آوری اسناد تاریخی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شده است و مخاطبان می توانند اسناد مکتوب، دیجیتالی و هر نوع سندی که در اختیار دارند، به دبیرخانه تحویل دهند؛ این اسناد پس از پایان اجلاسیه به صاحبان اثر برگردانده می‌شود.

مخاطبان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به واسطه همکاری با میزهای خدمت در پیشبرد اهداف دبیرخانه، بازشناسی و معرفی هویت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و ترسیم جایگاه و رسالت راهبردی این مجموعه عظیم در طول چهل سال خدمت به ساحت علم و معنویت سهیم خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha