جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مرادی امام جمعه موقت شیراز

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز گفت: در روز قدس همه مسلمانان باید متحد شده و تعصب و غیرت دین را علیه دشمنان به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام مرادی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برپایی راهپیمایی سراسر شور روز قدس، مردم روزه دار بدانند که برای براندازی و نابودی این غده سرطانی که بر همه جهان در حال تجاوز است و فساد او در تمام دنیا ریشه دوانده، لازم است همگان متحد باشیم.

وی اضافه کرد: امروزه باید با کمک های مادی و معنوی برای یاری برادران مظلوم فلسطین بسیج شویم و به این طریق اخوت و برادری اسلامی را به اثبات برسانیم.

حجت الاسلام مرادی خاطر نشان کرد: امروزه بر هر انسانی واجب است که برای یاری کردن ستمدیده و مظلوم در صورت توانایی، چه مسلمان باشد یا غیر مسلمان، شیعه باشد یا سنی، کافر باشد یا مشرک و حتی حیوانی که به او ستم می شود وظیفه انسانی اقتضاء می کند که از او دفاع کرده و ستم را از او برطرف نمائیم.

وی گفت: ما باید در روز قدس، در برابر اسرائیل غاصب مانند مشت بسته شده یک واحد شویم و با یک ضربه ناگهانی بر او فرود آئیم همانطور که اسرائیل غاصب برای نابودی ما مسلمانان انسجام دارد و یک مرتبه تمام صهیونیسم های دنیا برای یاری اسرائیل بسیج می شوند و از جان و مال خود می گذرند با وجود این که آنها پول پرست و خودخواه هستند ولی ما مسلمانان همان مقداری که خرج تجملات و دور ریختن غذاها و صرف خوش گذرانی های بیهوده می کنیم اگر آن را به برادران نیازمند خود هدیه کنیم در مدت بسیار کوتاهی بهترین امکانات نظامی و تدارکاتی را می توانیم به سوی برادران فلسطینی سرازیر کنیم.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: بر سران کشورهای اسلامی لازم است که به فکر وحدت امت باشند با کمال شجاعت و رشادت با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، این سد را بشکنند و با وحدت امت اسلامی طومار غاصبین قدس را خراب کنند و مثل هر سال به آمریکا و استعمارگران ثابت کنند که این شعارها طبل تو خالی نیست و امت محمد(ص) دارای غیرت و تعصب دینی و ملی و دوست دار برادران مظلوم فلسطینی می باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha