جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نرم افزار شیعه شناسی

حوزه/ نسخه بتای نرم افزار شیعه شناسی با قابلیت استفاده آفلاین و بدون نیاز به اینترنت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نرم افزار اندروید «شیعه شناسی» با دربرداشتن مطالب متنوعی همراه با امکان دریافت لحظه ای مطالب تخصصی شیعه شناسی، از سوی مجمع جهانی شیعه شناسی در قم تولید شد.

مجموعه مقالات مرتبط با شناخت شیعه، پاسخ به شبهات، حدیث روز، اخبار جهان تشیع، تقویم شیعه و ... ازجمله امکانات این نرم افزار است؛ همچنین، این نسخه قابلیت هایی همچون به روزرسانی خودکار، ذخیره سازی مطالب به صورت تکی و گروهی و متناسب با نوع اینترنت با امکان تغییر نوع ذخیره سازی در تنظیمات، استفاده در حالت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، اشتراک گذاری مطالب در همه نرم افزار های ارتباطی به صورت ویژه با امکان ویرایش قبل از ارسال، اطلاع از آخرین مطالب منتشر شده در Notification Center، را داراست.

این گزارش می افزاید: از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به سفارشی سازی مطالب مورد علاقه، سازگاری با تبلت و انواع گوشی ها و تمام نسخه های سیستم عامل اندروید، مدیریت مطالب دریافتی، جا به جایی بین مطالب هر بخش با اسکرول کردن به چپ و راست، راهنمای تصویری استفاده از نرم افزار در اولین استفاده، ارسال برنامه از داخل خود برنامه (در نشر معارف دین سهیم باشید.)،  امکان پرسش از سایت در داخل نرم افزا، تنظیمات مختلف شامل تنظیم فونت بخش های مختلف، تنظیمات دریافت، تنظیمات مربوط به جلوه ها و انیمیشن ها  و ... اشاره کرد.

گفتنی است، علاقه مندان برای دریافت لینک دانلود نرم افزار«شیعه شناسی» می توانند به نشانی اینترنتی http://shiastudies.net مراجعه کنند.

پایان پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha