جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله استادی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این مطلب که در این دهه نباید فقط به برگزاری جشن اکتفا کرد، گفت: تعمیق و تحکیم اعتقادات مردم از اهداف مهمی است که باید به آن دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله استادی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که  در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال برای هر عبادت، هدفی را تعیین ساخته؛ اما برای رسیدن به آن با مشکل مواجه هستیم.

وی رسیدن به هدف را مهم دانست و گفت: بازخوردگیری پس از اتمام برنامه ها، از جمله کارهایی است که باید انجام شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این مطلب که در این دهه نباید فقط به برگزاری جشن اکتفا کرد، ابراز داشت: تعمیق و تحکیم اعتقادات مردم از اهداف مهمی است که باید به آن دست پیدا کرد.

این استاد حوزه ادامه داد: هدف از برگزاری این جشن ها تحکیم اعتقادات جوانان است که باید با برنامه ریزی مناسب به این مهم دست پیدا کرد.

آیت الله استادی نمونه تبلیغ موفق در کشور را محرم دانست و گفت: در این ماه تمام مردم اعم از متدین و غیر متدین، زن و مرد، چپی و راستی و ... حضور داشته و مجالس عزای أباعبدالله الحسین(ع) را از خود می دانند؛ به همین دلیل حضور گسترده داشته و شرکت فعال دارند.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه های دهه کرامت نیز باید به نحوی باشد که تمام مردم جذب شده و از آن برداشت سیاسی نداشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: تحقق این اهداف، به عمل مسئولان بستگی دارد و در این راستا، معیار ما رهبر معظم انقلاب است و باید بر اساس منویات ایشان عمل کرد.

این استاد حوزه بیان داشت: مسئولان کشور باید برای مردم معیار دینی باشند؛ چراکه اعمال ما زیر نظر آنان بوده و می توان با رفتار مناسب آنان را جذب کرد.

آیت الله استادی اظهار داشت: عدم حیف و میل بودجه و بیت المال، از جمله اعمال مناسب مسئولان است که زیر نظر مردم بوده و با دقت به آن توجه دارند.

وی بازده فعالیت فرهنگی را مهم دانست و گفت: انجام خرج های زیاد برای فعالیت های فرهنگی مناسب نیست؛ چراکه باید بر اساس بازده کاری، خرج کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha