جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: غرش اقتدار آمیز مقام معظم رهبری در برابر آل سعود باید به عنوان الگوی رفتاری همه مسئولان قلمداد شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: عمق فاجعه منا و جایگاه مناسک جهانی حج و نیز قداست ویژه آن می طلبد که ما واکنش و عکس العمل اقتدارآمیز در برابر آن داشته باشیم ، همان طور که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند که اگر کوچکترین بی احترامی به حجاج ایرانی صورت گیرد، ما واکنش سخت و خشنی را خواهیم داشت.

وی افزود: بی کفایتی و سو مدیریت و نیز برخورد توهین آمیز سران سعودی برکسی پوشیده نیست در حالی که آن ها خود را کلیدداران خانه خدا و حرم امن الهی می دانند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: بی شک کوتاه آمدن در مقابل آل سعود فایده ای ندارد چون تجربه 36 سال نشان داده که آل سعود از دیپلماسی منطق و برادری و دیپلماسی عاطفه و اخلاق انسانی سوء استفاده می کند.

وی افزود: علاوه بر این ها شاهد هستیم که آل سعود ماجراجویی های خود را در منطقه تشدید کرده و لذا به اعتقاد بنده ، غرش اقتدار آمیز مقام معظم رهبری بر پایه دیپلماسی مقتدرانه و انقلابی باید الگوی نحوه رفتار دولتمردان ما هم باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha