جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاونان تهذیب

حوزه/ جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه خوزستان امروز در مدیریت حوزه علمیه خوزستان با هدف ارائه گزارش ماهیانه و بررسی چشم انداز پیش روی این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه» در اهواز حجت الاسلام بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت معاونان تهذیب مدارس، اظهارداشت: رسالت مهم انبیاء الهی تربیت نفوس انسان ها بوده و بر این اساس نیز معاونان تهذیب با جدی گرفتن نقش و اهمیت فعالیت خود می توانند اقدامات موثری در امتداد رسالت انبیای الهی انجام دهند.

وی، برنامه ریزی جهت تربیت طلاب علوم دینی را توفیقی الهی خواند و بیان داشت: به جرأت می توان گفت که معاونت تهذیب مهم ترین بخش حوزه های علمیه بوده و تربیت و اجرای برنامه هایی جهت تهذیب طلاب، که تاثیر گذارترین افراد جهت هدایت جامعه به سوی معارف الهی هستند، از مهمترین اموری است که در مدارس علمیه باید به آن پرداخت.

همچنین در ادامه این نشست، معاونان تهذیب مدارس به ارائه گزارشی از فعالیت های یک ماه گذشته خود پرداخته و برنامه های در حال اجرا از سوی این معاونت را تشریح کردند.

لازم به ذکر است، ادامه این نشست و ارائه گزارش های تکمیلی و همفکری جهت اجرای بهینه برنامه های معاونت تهذیب  به جلسه دیگری موکول شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha