جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 362020
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
تصاویر/ روز پرکار رسانه حوزه در نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران از تربیت یکصد رابط خبری در حوزه های خواهران کشور خبر داد.

حجت الاسلام علی مولایی با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» و هفته نامه افق حوزه در نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات تهران گفت: انتشار نمای نشریه حوزه، تولید نرم افزار اطلاع رسانی حوزه های خواهران برای گوشی های اندورید و تربیت حدود 100رابط خبری  در مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور از فعالیت های روابط عمومی حوزه خواهران است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: با اعزام کارشناسان خبر و اطلاع رسانی، رابطان خبری در مدارس علمیه با اصول و مهارت های خبررسانی آشنا می شوند و طبق برنامه ای که داریم، می خواهیم برای هر مدرسه یک رابطه خبری داشته باشیم.

وی با اشاره به استفاده از 50 سایت خبری و 6 هزار وبلاگ دینی برای اطلاع رسانی، گفت: مرکز مدیریت حوزه های خواهران تعامل بسیار خوبی با خبرگزاری حوزه دارد و از انتشار مناسب اخبار مربوط به حوزه های خواهران در رسانه رسمی حوزه تشکر می کنیم.

حجت الاسلام مولایی، تعامل بین مراکز خبری بین مراکز حوزوی و هم افزایی در این زمینه را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: گاهی رویداد های مهم حوزوی رخ می دهد که به دلیل فقدان هم افزایی، بخش هایی از مخاطبان از این رویدادهای مهم بی اطاع میماند. از همین رو باید گام اساسی در راستای تعامل مراکز خبری حوزه صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha