جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رضا خدری از برگزاری همایش وحدت با حضور علمای شیعه و سنی در این استان خبرداد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت اظهارداشت: امروزه انسجام و وحدت میان مسلمانان نه تنها از ضروری ترین مسائل روز به شمار می آید، بلکه ادامه حیات آنان نیز به این امر مهم بستگی پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا خدری افزود:  از سویی دیگر یکی از مسائل اجتماعی، که قرآن بیش از هرچیز دیگر بر آن تأکید دارد، وحدت میان پیروان آن است، قرآن این مهم را در قالب آیات متعدد و شکل های گوناگون، مورد توجه ویژه قرار داده و نه تنها همسویی و همرنگی مسلمانان را برای نیل به اهداف بلند اسلام دانسته، که آن را یکی از اساسی ترین و اصلی ترین آرمان های خود برشمرده است.

وی گفت: در همین راستا و هر ساله با فرا رسیدن هفته وحدت، برنامه هایی در استان بوشهر برگزار می گردد که امسال هم برنامه هایی در این زمینه مدنظر قرار داده شده است.

مدیر حوزه بوشهر،حضور در جلسات مشترک اهل سنت و شیعه را از جمله این برنامه ها برشمرد و بیان داشت: جلسه مشترکی نیز امسال با حضور علما و طلاب شیعه و سنی در شهرستان کنگان و همزمان با روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می گردد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha