جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 370006
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
تصاویر/ همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب

حوزه/همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان قم در مقطع ابتدایی در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این همایش  روز جمعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولین این مرکز در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد و از 8 هزار فرزند ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان قم تجلیل به عمل آمد.

اجرای برنامه‌های متنوع کودکانه، پخش سرود، قصه، بازی عروسکی و مسابقه از جمله بخش‌های این همایش بود.

همچنین در کنار این همایش، مراسمی ویژه پدران با سخنرانی رئیس مرکز خدمات و مدیر مرکز خدمات استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این مراسم گفت: مرکز خدمات نهادی است که تلاش می کند که در خدمت علما باشد و اگر بخواهد برنامه‌های بهتری داشته باشد باید ارتباط بهتری با طلاب روحانیون داشته باشد و از شما درخواست می‌کنم که مرکز را در انجام بهتر رسالتش راهنمایی و کمک کنید.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: در رویکرد جدید مرکز خدمات، خدمات فرهنگی و عاطفی در کنار خدمات مادی مورد توجه قرار گرفته است و برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز در راستای همین رویکرد فرهنگی مرکز خدمات است.

در ادامه  این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کهوند در خصوص فضای مجازی و لزوم مدیریت آن توسط والدین مطالبی را بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی مدیر مرکز خدمات قم با اشاره به اینکه امسال بیش از 13 هزار فرزند و همسر طلاب در استان قم جزو ممتازین تحصیلی هستند گفت: همایش امروز در دو برنامه جداگانه در صبح و بعد از ظهر از 8 هزار فرزند طلبه در مقطع ابتدایی تجلیل به عمل می‌آید.

وی گفت: همایش و کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی ویژه طلابی که در سال جاری ازدواج کرده اند، همایش تلبس و تجلیل از معمرین از جمله برنامه های فرهنگی مرکز خدمات است که هر سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد طه موسمی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    گنک