جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
22 بهمن

حوزه/ علما، شخصیت ها و نهاد های حوزوی در اطلاعیه های جداگانه ای از ملت شریف و انقلابی ایران برای جشن بیست وهفتمین سالروز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در اطلاعیه مجلس خبرگان رهبری آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن،سر آغاز حاکمیت اسلام عزیز همواره تجلی گاه یکپارچگی، خروش و شکوه فراگیر مردم متعهد ایران است؛ مردمی که با وحدت و بذل مال و جان خود در راه خداوند، قله آزادی و استقلال را فتح کرده و نظام ولایی اسلامی را بدست آوردند. بیست و دوم بهمن، روز شکست دو هزار و پانصد سال، ظلم و ستـم طـاغـوتیان و روز به ثمر رسیدن نهضت اسلامی به رهبری امام راحل(ره) برای برپایی نظام مقدس جـمهوری اسلامی است.

بی شک در سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» و با توجه به انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و شرایط حساس منطقه ای لازم است آحـاد ملت و همه گروهـهای سیاسی در کمال یکپارچگی و وحدت کلمه و با التزام به هویت ایمانی، اقتدار و عزت و سرافرازی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بــا اعتصام بـه حبل الهی، حماسه پرشکوه دیگری را در کتاب سراسر افتخار این کشور رقم زنند و بارقه امید را در دل مسلمانان، آزادگان و مستضعفان جهان روشن ساخته و عزم آنان را در پیشبرد بیداری اسلامی بیش از پیش استوار نمایند و بـه فـضل الــهی دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکام و مأیوس گردانند.

مجلس خبرگان رهبری در سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر، آحاد ملت شریف و آزاده ایران را به شرکت با نشاط در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دعوت می کند تا ضمن حفظ و تحکیم هرچه بیشتر کیان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دِین خود را به شهدای والامقام و امام بزرگوار ادا نموده و حمایت و پشتیبانی خود را از آرمانهای امام راحل عظیم الشأن و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی» اعلام دارند.

*مرکز مدیریت حوزه های علمیه

ملت ایران در ۲۲بهمن محاسبات دشمن را خنثی خواهد کرد

فجر انقلاب اسلامی در یوم الله 22 بهمن طلوع کرد و نقطه عطف تاریخ جهان معاصر شد و در آن ایام نورانی ملت بلند آوازه و سربلند ایران اسلامی به رهبری امام و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) قدس الله  نفسه الزکیه، عمیق ترین تحولات حماسه آفرین را بر محور ایمان به خدای یگانه رقم زد و با ایستادگی بر سر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب دست بیگانگان و مستکبران را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کرد.

این پدیده مبارک که در زمان حاضر الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان تشنه عدالت و مهروزی است با حضور هوشمندانه ی مردم همیشه  در صحنه ایران اسلامی در صحنه ی دفاع از آرمان های اصیل اسلام و انقلاب و پیروی از رهمنودهای داهیانه  رهبر فرزانه انقلاب محاسبات دشمنان قسم خورده نظام پر برکت اسلامی را خنثی کرده است و صف آرایی آنان را در عرصه دشوار پیکار جنگ نرم، همچون افزایش تحریم ها و کارشکنی توافقات هسته ای و تفرقه بین نیروهای اصیل انقلابی و حمایت از گروه های تندرو و تروریستی و کشتار مسلمانان و ده ها برنامه حقیرانه و سخیف دیگر برهم خواهد زد و معادلات نامتعادل جهان استکبار را تغییر خواهد داد.

حوزه های علمیه در سی و هفتمین سالروز فجر پیروز ی انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از آحاد مردم فهیم و شریف ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن، همگام با آنان در این ره آورد بزرگ انقلاب، شرکت نموده و همراه با ملت هیمشه در صحنه و انقلابی با آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح او ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) تجدیدعهد پیمان خواهد نمود.

*حضرت آیت الله علوی گرگانی؛

مردم با حضور حماسی ، هوشیاری خود را به جهانیان اعلام کنند

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی در اطلاعیه ای به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کردند: در آستانه سالگرد سی و هشتیمن بهار انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در صحنه بین المللی ملت های مستضعف جهان در زیر بار ظلم ها و فشار استکبار جهانی هستند و هر روز مصیبتی جدید را تجربه می کنند و در صحنه داخلی هم دشمنان به فکر نقشه کشیدن برای ناامید کردن ملت هستند.

یقینا ملتی که در طول بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی خود را نشان داده و پاسدار خون شهدا بوده است، بیش از پیش پای تمامی ارزش های انقلابی و اسلامی خویش ایستاده و تمام قد دفاع می نماید و هنوز نیز ایستاده و مقاوم خواهد بود.

اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت می کنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات، هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند و این حضور آنها مقدمه ای برای حضور پرشورتر ملت در پای صندوق های رأی باشد.

امید است این حضور آگاهانه شما موجب دلگرمی بیشتر مسئولین و عزم جدی آنها در حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه به آنها شود.

*بیانیه حوزه خواهران به مناسبت ۲۲ بهمن

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.

 22 بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است. و اکنون ماييم و انقلاب اسلامي که يادگار امام راحل است؛ ماييم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درايت، و صلابت شان می بالیم؛ ماييم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القراي اسلام دوخته‌اند؛ ماييم و سردمداران کفر و الهاد؛ ماييم و نسلي نخبه که آماج فتنه‌هاست؛ ماييم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌هاي متعدد. اما ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بيم شکست داریم، نه خوف پيروزي دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها چنانکه قرآن عظیم می فرماید: "اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیُه‍م و لا هُمُ یَحُزَنُون" احقاف 13

اعجاز روشنی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر تارک تاریخ نشست میراث گران‌بهای سال‌ها ستوه و ستیز ملتی نستوه بود که به اشارات امام بیداری‌ها سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر نتابید و با پایمردی به آرمان‌های والای خود که بر افراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ ریشه گرفته از اسلام ناب بود، دست یافت. ما امت دلاوری هستیم که از آتشفشان حادثه‌ها با امداد ایمان و رهبری ولایت گذر کرده‌ایم: در عرصه جنگ سخت پیروز بوده‌ایم. در ستیز نرم فرهنگی سرافراز شده‌ایم و شعله‌های خشم و شکست را بر دشمن زبون آوار کرده‌ایم و در سایه هدایتهای روشنگرانه ی رهبر فرزانه انقلاب و با نثار خون شهیدان هسته ای صبر و استقامت ملت بزرگ ایران به ثمر نشسته است و استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران زمین گیر و نا امید شده است.  و اینک مردم ولایتمدار ایران اسلامی در آستانه تصمیمی بزرگ خود را آماده میکنند تا در صحنه ای دیگر برگی روشن بر صفحات آفتخار آمیز انقلاب اسلامی بیفزایند و با شرکت پرشور در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر خلق کنند. و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن 94 نیز جلوه ی دیگری از خروش غیور مردان و غیور زنان  میهن اسلامی بر علیه کفر و الحاد را به نمایش گذارند .

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و میثاق با فرزند خلف ایشان،مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی از تمام مردم ولایی دعوت می کند که چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

*مدیر حوزه های علمیه:

حضور ملت در راهپیمایی زمینه ساز عقب نشینی دشمن در منطقه است

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت فهیم ایران اسلامی همواره در طول سالیان بعد از پیروزی انقلاب به دنیا نشان داده اند بر سر پیمان خود با امام خمینی(ره) و شهدا ایستاده اند.

وی به دعوت از آحاد مردم برای حضور شورآفرین در راهپیمایی 22 بهمن پرداخت و تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هرساله با شکوه تر از گذشته در سالگرد پیروزی انقلاب حضور فعالی دارند.

مدیر حوزه های علمیه، توجه به وضعیت منطقه و شرایط کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر قدر حضور ملت ایران اسلامی در صحنه های اجتماعی پررنگ تر باشد، دشمن را به عقب نشینی وادار می کند.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین تصریح کرد: امسال هم لازم است همه اقشار جامعه در روز 22 بهمن به خیابان ها بیایند و با حضور خود به دنیا نشان دهند، این انقلاب همچنان از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است.

این عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: همچنین حضور شورآفرین ملت نشان خواهد داد که انقلاب اسلامی همچنان می درخشد و مردم نسبت به رهبری و دستاوردهای انقلاب کاملا وفادار هستند.

معاون جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد حضور باشکوه مردم در همه عرصه ها به خصوص سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.

آیت الله خاتمی در گفت وگو با «حوزه»:راهپیمایی های 22 بهمن پس از پیروزی انقلاب، از مصادیق برجسته بیعت مردم وفادار ایران اسلامی با انقلاب بزرگ خود بوده است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری به پیام های حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره داشت و گفت: در مقطع کنونی که دشمنان امید به تغییر ساختار در نظام جمهوری اسلامی دارند، ملت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی به دشمنان قسم خورده ضداسلام خواهند فهماند که این امت همچنان وفادار به آرمان های اسلام عزیز، قرآن و خط امام خمینی(ره) هستند و همراه با مقام معظم رهبری همان آرمان ها را دنبال خواهند کرد.

این عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: همچنین به یاری خداوند، حماسه پرشور ملت ایران اسلامی در 22 بهمن، مقدمه حضور شکوهمند در انتخابات هفتم اسفند خواهد بود.

این عضو جامعه مدرسین به اجر معنوی حضور در راهپیمایی 22 بهمن اشاره داشت و گفت: به تعبیر قرآن کریم، خداوند برای هر قدمی که راهپیمایی کنندگان بر می دارند، عمل صالح می نویسد.

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: ان شالله ملت ما با شکوه تر از سال های گذشته بار دیگر با نظام مقدس اسلامی و آرمان بلند شهیدان بیعت خواهند کرد.

*نایب رئیس مجلس در گفت وگو با «حوزه»:

ملت در ۲۲ بهمن ایستادگی خود را به رخ جهانیان بکشند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد با گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در آستانه برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن قرار داریم که همیشه نماد پیوند استوار و ناگسستنی ملت بزرگ و هوشمند و مقاوم ایران با انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در 22 بهمن بار دیگر با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب، اهداف و سیاست های عزت آفرین رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: همچنین حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، ایستادگی و مقاومت ملت استوار ایران را در برابر زیاده خواهی مستکبران و نظام سلطه به رخ جهانیان خواهد کشید.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم راهپیمایی 22 بهمن سال 1394 نیز یک بار دیگر عزت و شکوه انقلاب را به نمایش بگذارد.

*استاد هادوی تهرانی؛

اهمیت راهپیمایی 22 بهمن کمتر از تظاهرات دوران انقلاب نیست

استاد مهدی هادوی تهرانی در پیامی از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

 دربخشی ازپیام این استاد حوزه آمده است :درمقابل مستکبران اگر یک قدم کوتاه بیاییم، آنها تا جایی که بتوانند پیش می آیند .اگر دشمنان اسلام می توانستند به ایران سر بلند اسلامی حمله نظامی کنند، لحظه ای درنگ نمی کردند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمینه ساز تجدید و تحکیم قدرت و شوکت نظام اسلامی در جهان است.

ان شاءالله با حضور خود در صحنه 22 بهمن و هفتم اسفند، قدرت و نصرت الهی را دوباره به جهانیان نشان خواهیم داد و دل حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را شاد خواهیم کرد.

*دعوت مرکز خدمات حوزه برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی از طلاب و روحانیون سراسر کشور دعوت می‌کند که در کنار مردم بیدار و آگاه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: بی‌شک، پیروزی عظیم ملت شریف ایران اسلامی، در روز بیست و دوم بهمن‌ماه سال 57، نشان از اقتدار و بصیرت مردمی دارد که با استعانت از پروردگار متعال و رهبری امام خمینی(رحمه الله علیه)، پشت ابرقدرت‌های شرق و غرب را بر خاک نشاند و تجلی قدرتِ حق بر باطل را بر جهانیان آشکار ساخت.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دریچه‌های نور و امید به روی ملل ستم دیده جهان گشوده و روحی تازه در کالبد مستضعفان جهان دمیده شد و اینک بر ماست که با حضور خود در عرصه‌های مختلف دینی، سیاسی، علمی و فرهنگی نسبت به صیانت از این دستاورد بزرگ، گامی مثبت برداشته و با الهام از آموزه‌های دینی و اقتدا به سرور آزادگان، قدرت بی‌منتهای الهی را به رخ مستکبران و زورگویان جهان کشیده و عزم راسخ خود را در دفاع از استقلال و حقوق حقه این ملت بزرگ اعلام داریم.

این مرکز از اقشار مختلف جامعه خصوصاً طلاب، روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه، دعوت می‌نماید تا همگام و همراه با ملت بیدار و آگاه، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، که نشان از اتحاد، همدلی و انسجام مردم و مسئولین دارد، شرکت نموده و با امام(رحمه الله علیه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهداء(رحمه الله علیهم) میثاقی دوباره بندند و حافظ  امنیت، اقتدار و استقلال کشور خود در برابر نقشه‌های شوم دشمنان باشند

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha