پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
22 بهمن

حوزه/ پیشرفت های همه جانبه نظام اسلامی چشم جهانیان را خیره کرده، غرب و شرق را در حیرت فرو برده و الگوی مناسبی برای همه ملت های ستم دیده دنیا گردیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر ، در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22 بهمن، با دعوت از مردم انقلابی به حماسه آفرینی در روز پیروزی انقلاب، آورده است: پیروزی انقلاب اسلامي مردم ایران در 22 بهمن 57 نقطه شروعی برای بیداری ملت های دنیا بود.

ملت ایران با پیروی از رهبری های امام خمینی و با اعتقاد به آئین نجات بخش اسلام و با اراده ای محکم تر از پاره های پولاد همچون کوه استوار ایستادند و بر ایمانشان پای فشرده و دیو سیاهی و تاریکی را از سرزمین خود بیرون راندند. اکنون که 37 سال از آن پیروزی شیرین گذشته است، پیشرفت های همه جانبه نظام اسلامی چشم جهانیان را خیره کرده، غرب و شرق را در حیرت فرو برده و الگوی مناسبی برای همه ملت های ستم دیده دنیا گردیده است.

امروز اگر چه استکبار جهانی و ایادی مزدور منطقه ای آن از هیچ تلاشی برای مقابله با این انقلاب و آرمان های والای آن دریغ نمی کنند، از تشکیل و حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری گرفته تا کشتار پیروان انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان و دیگر برنامه های تفرقه افکنانه، اما رهبری ها و هدایت های رهبر روشن ضمیر و هوشیار انقلاب و ایستادگی و مقاومت عزتمندانه مردم و همچنین خون شهیدان عزیز مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام، نقشه ها و فتنه های پیچیده دشمن را نقش بر آب کرده و آن شیاطین را بیش از پیش، مأیوس و دلسرد نموده است.

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر ضمن تبريک فرا رسيدن سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ‌و با اعلام تجدید بیعت با آرمان های امام، انقلاب و مقام معظم رهبري، مردم آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه استان و طلاب، اساتید و روحانیون گرانقدر را به شرکت پرشور در راهپیمایی وحدت بخش 22 بهمن دعوت می نماید.

 

                                                                                                        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha