جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگروه پذیرش حوزه خواهران ایلام با حضور حجت الاسلام سید نواب حسنی

حوزه/ در جلسه کار گروه پذیرش حوزه علمیه خواهران استان ایلام بر استفاده از ظرفیت برنامه های محلی و زنده صدا و سیما در راستای تشویق جوانان به تحصیل در حوزه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام سیدنواب حسنی، در نشست کار گروه پذیرش حوزه علمیه خواهران استان ایلام برای سال تحصیلی 96-95 با اشاره به اهداف پذیرش طلاب، بیان کردند: هدف کلی از پذیرش طلاب، تربیت افراد مومن و متعهد است، اما در شرایط امروز، هدف والاتر تربیت کارشناس و مبلغ دینی که در سطح جامعه تاثیر گذار باشد، دنبال می شود.

زینب جمالی، معاون آموزش وپژوهش مدارس علمیه خواهران استان ایلام نیز در این جلسه با اشاره به آخرین مهلت پذیرش داوطلبان، افزود: 25 اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام می باشد و داوطلبان می توانند با مراجعه به وبگاه مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی  www.whc.ir و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه خواهران سطح استان اقدام به نام نویسی نمایند.

در این جلسه همچنین"استفاده از حضور مبلغین حوره های علمیه خواهران در آموزش وپرورش ،پایگاه ها، مساجد و ... سطح استان"، "اطلاع رسانی از طریق بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات میدانی، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح استان"، "استقرار اعضای ستاد پذیرش مدارس علمیه در ستادهای نماز جمعه"، "بهره گیری از تعامل خوب سپاه و حوزه های علمیه خواهران در سطح استان"، "بهره گیری از ظرفیت برنامه های محلی و زنده صدا و سیمای استان" و "تبلیغ در نشریات و رسانه های گروهی استان"، به تصویب رسید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha