جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آشنایی با احكام معاملات بانکی  در حوزه قزوین

حوزه/ با برگزاری دوره ای، طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه استان قزوین با احكام معاملات بانکی آشنا شدند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، دوره آشنایی با امور و معاملات بانکی از سوی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین در سالن اجتماعات  مرکز پاسخگویی به سوالات با حضور طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه استان برگزارشد.

در این کارگاه دو روزه حجت الاسلام صمد ایمانی ملکی، جانشین موسسه فقه اقتصادی طیبات، در رابطه با برگزاری و اهمیت این کلاس ها برای طلاب وروحانیون گفت: با توجه به تاثیر گزاری طلاب در اقشار مختلف مردم وآشنایی روحانیون وطلاب حوزه های علمیه با مقررات امور بانکی،کارکرد اجرایی وعملکرد بانکها این دوره ها بسیار ضروری و با اهمیت است.

حجت الاسلام ایمانی  با بیان اینکه در این دوره هایی که برگزار می شود، طلاب و روحانیون با عملیات اجرایی بانک ها آشنایی کاملی پیدا می کنند ، یادآورشد: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین از حوزه هایی است که دارای ظرفیت بالایی بوده ومی تواند در این بخش فرهنگ سازی نموده و مردم را با تسهیلات بانکی  بیشتر آشنا نماید.

وی به آموزش هایی در این بخش اشاره نمود و خاطرنشان کرد: متاسفانه آموزش هایی که در نظام بانکی داده می شود، خیلی موثر نبوده و دارای نقص است که باید آنها برطرف  شود.

وی به نظارت از سوی این موسسه در بانک ها پرداخت و گفت: این موسسه در حیطه فعالیت ها و سیاست های خود توانسته در بانک ها آموزش های تکمیلی را در رابطه با ماهیت قراردادها و تسهیلات بانکی طبق قانون و شرع اسلام بیان نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha