جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حوزه/ توجه بیشتر به تبیین معارف قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، بسیاری از ناهنجاری ها را کاهش می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در مجمع عمومی مدیران موسسات قرآنی، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خواستار توجه بیشتر به تبیین معارف قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه با اشاره به جلسه مجمع عمومی مدیران موسسات قرآنی استان اظهار امیدواری کرد که این موسسات بتوانند مایه خیر و برکت بیشتری در راه توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی باشند.

 وی افزود: فلسفه تشکیل اتحادیه و موسسات قرآنی در این است که بتوانند با تابلوی مردمی برای ساماندهی امور قرآنی حرکت کنند و در همین راستا به ‌عنوان تشکل های مردمی به صورت رسمی ثبت شده و به فعالیت می پردازند.

مراسم ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان بوشهر نیز در این نشست، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha