جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسی الرضا نوروزی امام جمعه دالاهو

حوزه/ ائمه اطهار علیهم السلام حلقه های به هم پیوسته ای هستند که هدایت، ولایتمداری و سعادت جامعه را رقم می زنند و تبعیت از فرامین و مکتب آن ها رمز موفقیت و اعتلای فرهنگ اسلامی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب با امام جمعه شهرستان دالاهو دیدار کردند.

حجت الاسلام موسی الرضا نوروزی در این دیدار با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) عنوان داشت: ولایت مداری یکی از ویژگی های بارز حضرت فاطمه الزهرا (س) بود که او را ماندگار کرد.

امام جمعه شهرستان دالاهو خاطر نشان کرد: بهره گیری از چشمه نورانیت و معنویت حضرت فاطمه الزهرا (س) مسیر درخشان الهی را به عاشقان این بانو نشان می دهد.

وی بیان داشت: تلاش و مجاهدت حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسیر حفظ اسلام، ارزشمند بودن ولایتمداری او را به جهانیان ثابت کرد.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه مکتب ائمه اطهار علیهم السلام را موجب رشد معنوی و ارتقا فرهنگ بشریت دانست و ابراز داشت: ائمه اطهار علیهم السلام حلقه های به هم پیوسته ای هستند که هدایت، ولایتمداری و سعادت جامعه را رقم می زنند و تبعیت از فرامین و مکتب آن ها رمز موفقیت و اعتلای فرهنگ اسلامی جامعه است.

امام جمعه شهرستان دالاهو با بیان نکاتی خطاب به طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، اذعان داشت: شرکت و برگزاری جلسات متعدد و منسجم مذهبی و بیان مطالبی در خصوص مجاهدت و ایثار امامان معصوم یکی از عوامل هدایت و برگشت جوانان و نوجوانان به دین مبین اسلام است.

وی بیان داشت: ارتباط عمیق طلاب با سیره و مکتب امامان معصوم و تقویت معنویات به واسطه اهتمام جدی طلاب به نماز اول وقت و قرائت قرآن و توجه به مفاهیم آن بسترهای رشد و بالندگی دنیوی و اخروی مبلغان دین را فراهم می کند.

حجت الاسلام نوروزی در پایان طلاب را به مطالعه و مباحثه هرچه بیشتر دعوت کرد و عنوان داشت: طلاب باید از تمام فرصت های تحصیلی خود به نحو احسن بهره برده و در جهت افزایش معلومات دینی خود در جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم و تبلیغ دین اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha