یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 374087
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
یادواره شهدای روحانی هرسین

حوزه/ مراسم یادواره شهدای روحانی با حضور طلاب و روحانیون و مسئولان در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ،حجت الاسلام محمد حصاری در این مراسم شروع جرقه های شکل گیری انقلاب اسلامی را از حوزه های علمیه و مجاهدت روحانیون دانست و ابراز داشت: روحانیون همواره علمدار پرچم انقلاب اسلامی و حامی ولایت فقیه بوده و هستند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در مسیر شکل گیری انقلاب اسلامی مردان بزرگی جان خود را فدای میهن کرده و درخت انقلاب را با خون مطهر خود آبیاری کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا همیشه زنده هستند و نزد خدای سبحان روزی می خورند و همواره مراقب و حامی انقلاب و اسلام می باشند.

امام جمعه سابق شهرستان هرسین بیان داشت: طلاب و روحانیون نیز در شکل گیری انقلاب سهم بزرگی داشته و همواره سینه خود را در برابر تهاجمات غرب و شرق سپر کرده اند.

وی ابراز داشت: طلاب در دو جبهه تبلیغ دین و پاسداری از شریعت حماسه هایی عظیم را خلق کردند و برگی زرین دیگری به افتخارات انقلاب افزودند.

حجت الاسلام حصاری در پایان گفت: امروزه با توجه به ناتوی فرهنگی دشمن، طلاب و روحانیون علاوه بر اینکه آماده پاسداری و صیانت از دین باشند بلکه باید با ورود در فضاهای مجازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمامی منافذ ورود و نفوذ دشمنان به انقلاب و اسلام را مسدود نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha